۷۹۹۰
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
تعداد بازدید : ۳۹
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

مهاجم سابق و فعلی پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان به طرز عجیبی اخراج شدند.

مهاجم سابق و فعلی پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان به طرز عجیبی اخراج شدند.

به گزارش فراتیتر، درحالی که ۴۸ ساعت از بازی حساس پرسپولیس و سپاهان می‌گذرد ولی همچنان صحبت‌ها پیرامون این بازی ادامه دارد و در محافل فوتبالی همه چا در مورد پیروزی بزرگ سپاهان و البته نمایش نا امید کننده پرسپولیس حرف می‌زنند. یکی از اتفاقات عجیب این بازی اخراج لحظات پایانی شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس بود. شهاب هر دو کارت زردش درر این بازی را خیلی بی مورد گرفت و تیمش را ۱۰ نفره کرد.

او ابتدا با تکلی بی مورد در نزدیکی محوطه جریمه سپاهان از داور کارت گرفت که زدن آن تکل اصلا لزومی نداشت. اخطار دوم هم که با حرکت عجیب و مارادونایی او بدست آمد و زاهدی به سبک والیبالیست‌ها قصد داشت با دست به توپ ضربه بزند ولی این صحنه از چشم داور دور نماند. شهاب که در چند بازی نیمکت نشین بود، صبح بازی با سپاهان دوباره به ترکیب اصلی برگشت و جانشین نبیل باهویی شد که به نظر می‌رسد به دلیل سرماخوردگی بازی مقابل سپاهان را از دست داد.

زاهدی که در این فصل بهترین گلزن پرسپولیس بوده و ۴ گل تا اینجا به ثمر رسانده، هرچند از نظر فنی و گلزنی قابل قیاس با لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی فصل قبل پرسپولیس نیست و قطعا شهاب کیفیت بهتری دارد ولی یک داستان مشترک بین این دو وجود دارد و آن هم اخراج عجیب مقابل سپاهان است.

پریرا در بازی برگشت فصل قبل که اسفند سال گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد، در عرض چند دقیقه دو اخطار بسیار مفت گرفت و در همان نیمه نخست پرسپولیس را ۱۰ نفره کرد. اخراجی که باعث شد تا پرسپولیس زمان زیادی را با یک یار کمتر بازی کند و در دقایق پایانی هم گل دریافت کند و شکست تلخی را متحمل شود. حالا چند ماه بعد از آن بازی دوباره این اتفاق عجیب برای پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان رخ داد و مهاجم تازه وارد قرمزها با دریافت دو کارت زرد بی‌مورد از بازی اخراج شد و تیمش را ۱۰ نفره کرد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: