۹۰۴۱
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
تعداد بازدید : ۴۶
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

مهاجم سابق سرخپوشان: پرسپولیس فرصت خوبی برای پیروزی برابر النصر داشت اما بازیکنان باور نمیکردند که می‌توانند تیم پرمهره عربستانی را شکست دهند.

مهاجم سابق سرخپوشان: پرسپولیس فرصت خوبی برای پیروزی برابر النصر داشت اما بازیکنان باور نمیکردند که می‌توانند تیم پرمهره عربستانی را شکست دهند.

به گزارش فراتیتر، پرسپولیس روز دوشنبه در‌ پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان برابر النصر قرار گرفت و با ارائه یک بازی خوب موفق شد یک امتیاز از این دیدار کسب کند. پایان رافت، مهاجم سال‌های دور پرسپولیس، امروز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این مسابقه صحبت کرد و گلایه‌هایی را نیز نسبت به شرایط مدیریتی و امکانات سرخپوشان مطرح کرد.

رافت در ابتدای صحبت‌های خود درباره عملکرد پرسپولیس در بازی با النصر گفت: پرسپولیس در لیگ و جام باشگاه‌های آسیا نتایج خوبی نگرفته بود و حاشیه‌ها اطراف تیم بالا گرفته بود اما خوشبختانه این بازی از همان ابتدا و با اتفاقی که پس از برخورد سروش با رونالدو رخ داد، با شور و هیجان بالایی آغاز شد. درست است که پرسپولیس یک باشگاه بسیار بزرگ و با قدمت بالا است اما باید در نظر بگیریم که النصر مهره‌های بسیار ارزشمند و توانمندی دارد و ارائه چنین عملکردی برای آنها آسان نبود.

او در ادامه با تمجید از رونالدو ادامه داد: رونالدو در ابتدای بازی با آن حرکت، سوپرگل بازی را زد و بار دیگر نشان داد که چه بازیکن بزرگی است. پس از آن، اخراج بازیکن النصر، شرایط را به نفع پرسپولیس کرد اما متاسفانه پرسپولیسی‌ها باورشان نمی‌شد که می‌توانند النصر را ببرند و به سادگی از موقعیت‌هایی که به دست آوردند، گذشتند. در مجموع بازی خیلی خوبی بود و النصر هم خیلی تحت فشار قرار گرفت.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: