۹۰۶۸
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
تعداد بازدید : ۳۸
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

یک وب‌ سایت رمز ارز در آمریکا ادعا کرده که رونالدو در هماهنگی با بایننس در ارائه و فروش اوراق بهادار ثبت نشده، تبلیغ، کمک و یا مشارکت فعال داشته است.

یک وب‌ سایت رمز ارز در آمریکا ادعا کرده که رونالدو در هماهنگی با بایننس در ارائه و فروش اوراق بهادار ثبت نشده، تبلیغ، کمک و یا مشارکت فعال داشته است. 

به گزارش فراتیتر، دادگاهی در ایالات متحده آمریکا از کریستیانو رونالدو به دلیل تبلیغ و حمایت غیرقانونی او به نفع بایننس شکایت کرده است.

کریستیانو رونالدو به اتهام ترویج و حمایت غیرقانونی از رمز ارز مواجه شده است. فوق‌ستاره 38 ساله پرتغالی از سوی دادگاهی در آمریکا با ادعای ترویج سرمایه گذاری در اوراق بهادار ثبت نشده مرتبط با صرافی بایننس، با شکایت بزرگی مواجه است. شاکیان این پرونده از رونالدو به دلیل تبلیغ بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، شکایت کرده‌اند. آنها مدعی هستند که با تبلیغ غیرقانونی CR7 دچار ضرر و زیان بزرگی شده‌اند. شاکیان خواستار غرامت بیش از یک میلیارد دلار در این پرونده هستند.

یک وب‌ سایت رمز ارز در آمریکا ادعا کرده که رونالدو در هماهنگی با بایننس در ارائه و فروش اوراق بهادار ثبت نشده، تبلیغ، کمک و یا مشارکت فعال داشته است. در واقع کریستیانو رونالدو برای تبلیغ توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) صرافی بایننس با این شرکت همکاری کرده است. همکاری رونالدو با صرافی بزرگ بایننس از سال گذشته شروع شده و به لطف تبلیغات او این صرافی بزرگ دنیای ارز دیجیتال، سود هنگفتی کسب کرده و حتی جستجوی نام بایننس در گوگل تا 500% هم افزایش داشته است.

گفتنی است که بنیانگذار بایننس، چانگ پنگ ژائو به اتهام نقض قوانین پولشویی و فعالیت به عنوان یک نهاد بدون مجوز، ممکن است تا 18 ماه زندانی شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: