۹۱۳
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید : ۵۹۹
اقتصادی ایران

تیتر یک خبر ویژه

بیش از ۱۵ سال است مردم برای خرید وسایل مورد نیاز خود که بعضا به راحتی نمی‌توانند آن را در هر مغازه‌ای پیدا کنند به پارکینگ پروانه رفته و ناامید نمی‌شوند.

به گزارش روی تیتر، بیش از ۱۵ سال است مردم برای خرید وسایل مورد نیاز خود که بعضا به راحتی نمی‌توانند آن را در هر مغازه‌ای پیدا کنند به پارکینگ پروانه رفته و ناامید نمی‌شوند.

در سال‌های اخیر پارکینگ پروانه به مکانی برای گردشگری تبدیل شده و قشرهای مختلف را در خود دیده است و تنها مختص افرادی که قصد خرید دارند نیست؛ بلکه خیلی از کسانی که به پارکینگ می‌آیند برای گشت و گذار و اوقات فراغت آمده‌اند. این داستان تنها به خریداران و بازدیدکننده‌ها مربوط نمی‌شود.

تنوع فروشندگان و گوناگونی محصولات سنتی، محلی و مدرن در این پاساژ در جذب هر چه بیشتر مردم تا به حال موفق بوده است.

مکانی که پر از اجناس نو و حتی دست دومی است که به دلیل کیفیت بالای آن‌ها طرفداران زیادی دارد.

اما خبر‌ها حاکی از آن بوده که قرار است در روز‌های پایانی سال ۹۸، پرونده این مکان پر خاطره و پرطرفدار بسته شود، محلی که ۲۴۰۰ فروشنده از مکان‌های مختلف را در خود جای داده و چشم امید بسیاری از خانواده‌ها و تولیدی‌ها به این پاساژ بوده است.

انتشار این خبر ناگوار باعث ناراحتی زیاد دوستداران این مکان شده است و ولوله زیادی در میان فروشندگان و دوستداران این مکان به پا کرده و واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی با هشتگ‌های پارکینگ پروانه و پاساژ پروانه در پی داشته است.

نظرات تعدادی از کاربران توییتر را در زیر می‌خوانیم.

کاربر اعظم نوشته است: خیلی جدی بابت تعطیلی پارکینگ پروانه عزا گرفتم. اونجا علاوه بر محل کسب درآمد عده‌ای زیاد، واسه خیلیا حکم یه موزه بزرگ پر از خنزر پنزر‌های دوست داشتنی رو داشت که هر هفته میتونست دوباره و دوباره از نو غافلگیرت کنه.

مینا نیز در این باره گفته است: بنیاد مستضعفان داره مالک پارکینگ پروانه می‌شه و ظاهرن قراره تا دو هفته آینده جمعه‌بازار پروانه تعطیل بشه. شب عیده، یه عده محتاج درآمدی هستن که قرار بوده تو ماه آخر سال از فروش اونجا داشته باشن.

یکی دیگر از کاربران نوشته است: پارکینگ پروانه هم به خاطره‌ها پیوست. سازمان بسیج مستضعفین اونجارو خریده و گفتن این هفته اخرین هفته جمعه بازاریه که اونجا انجام میشه. حدود ۱۰۰۰ خونواده سال‌هاست که از معروفترین جمعه بازار تهران دارن زندگیشونو میچرخونن و حالا باید آواراه بقیه کوچه خیابون‌های شهر بشن.

بر اساس این اخبار، شنیده‌ها حاکی از آن است که بنیاد جانبازان و مستضعفان پارکینگ پروانه را از شهرداری خریده و قرار است تا پایان سال ۹۸، یعنی تا دو هفته دیگر این مکان پرخاطره و پرطرفدار تعطیل شود.

اتفاقی که به سبب آن بر تعداد بیکاران افزوده شده و تعداد زیادی از مردم در این بین از کار بیکار می‌شوند آن هم با توجه به کسادی بازار این روز‌ها و امید آن‌ها به شب عید.

فروشندگانی که با شنیدن این خبر دنیا بر سرشان آوار شده و بدون سرمایه هنگفت و دلخوشی باید منتظر بسته شدن تنها امید خود برای درآمدشان باشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: