۹۴۱۵
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید : ۴۰
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

طی هفته‌های اخیر عملکردتن هاخ به شدت مورد انتقاد است.

طی هفته‌های اخیر عملکردتن هاخ به شدت مورد انتقاد است.

به گزارش فراتیتر، اریک تن هاخ و منچستریونایتد از ابتدای فصل جاری لیگ برتر انگلیس روزهای سختی را سپری می‌کنند.

یونایتد در قعر جدول رده‌بندی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا جای دارد و برای اینکه شانس صعود به دور حذفی داشته باشد باید بایرن مونیخ را شکست دهد.

یونایتد در بازی هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس مقابل نیوکسل 1-0 شکست خورد و اکنون 5 امتیاز با قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر فاصله دارد.

درحالی‌که شاگردان تن هاخ در رده هفتم جدول ایستاده‌اند، باخت مقابل نیوکسل در ورزشگاه سنت جیمزز پارک، اوضاع آن‌ها را بحرانی‌تر کرده است.

در جریان برنامه شب گذشته اسکای اسپورت برای پوشش بازی منچسترسیتی و تاتنهام، تصویری نشان داده شد که رکورد عجیب منچستریونایتد مقابل 9 تیم برتر انگلیس را نشان می‌داد.

نکته جالب اینکه یونایتد در 10 بازی خارج از خانه مقابل این تیم‌ها شکست خورده و تنها در پایان فصل گذشته مقابل تاتنهام به تساوی دست پیدا کرد. شیاطین سرخ در آن بازی به برد نزدیک بودند و 2-0 پیش افتادند اما در نهایت به تساوی رضایت دادند.

در میان 10 شکستی که عنوان شد شاید نتیجه 7-0 در ورزشگاه آنفیلد مقابل لیورپول سنگین‌ترین باخت باشد. یا شکست 6-3 مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد.

تن هاخ اگرچه فصل گذشته در میان 4 تیم برتر ایستاد و جام اتحادیه را به‌دست آورد اما در فصل جاری با نتایج سینوسی بسیار مورد انتقاد قرار دارد.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: