۹۴۳
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید : ۵۸۷
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

بانک‌های صادرات، کشاورزی و توسعه صادرات ایران از مزایده اموال مازاد خود به صورت عمومی خبر دادند و شرکت فام به عنوان نماینده این بانک‌ها برای انجام این مزایده برگزیده شده است.
به گزارش روی تیتر، بانک‌های صادرات، کشاورزی و توسعه صادرات ایران از مزایده اموال مازاد خود به صورت عمومی خبر دادند و شرکت فام به عنوان نماینده این بانک‌ها برای انجام این مزایده برگزیده شده است.
 
متقاضیان برای شرکت در این مزایده باید پنج درصد قیمت پایه درج شده در آگهی را سپرده و ۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان برای خرید اسناد و پاکت واریز کنند.
 
کلیه اموالی که به مزایده گذاشته شده‌اند شش دانگ هستند و همچنین اولویت با آن دسته از خریدارانی است که پول نقد ارائه کنند.
 
متقاضیان برای بازدید از املاک، دریافت اسناد مزایده و ارائه پیشنهادات خود طی روز‌های کاری از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۹ (پنجشنبه‌ها ۹ صبح لغایت ۱۴) به جز جمعه‌ها و ایام تعطیل رسمی به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، بین خیابان‌های شهید عضدی (آبان) و استاد نجات الهی (ویلا)، جنب بانک ملی شعبه اردشیر، پلاک ۲۴۲، طبقه پنجم (دفتر مرکزی) مراجعه و یا با کارگزاران سیار استان‌ها هماهنگی لازم به عمل آورند.
 
پاکت‌های حاوی پیشنهادات ارائه شده در روزسه‌شنبه مورخ شش اسفند ماه سال ۹۸ ساعت ۱۱ ظهر در دفتر مرکزی شرکت واقع در خیابان کریمخان زند، حد فاصل خیابان آبان و ویلا، جنب بانک ملی (اردشیر)، پلاک ۲۴۲، طبقه پنجم در حضور اعضاء کمیسیون معاملات و نمایندگان بانک‌ها باز شده و خوانده می‌شود. همچنین حضور شرکت‌کنندگان در جلسه بازگشایی اختیاری و منوط به ارائه رسید تسلیم اسناد به شرکت است.
 
جزئیات بیشتر این مزایده در روزنامه اطلاعات به تاریخ ۲۱ بهمن ماه و روزنامه همشهری به تاریخ ۲۸ بهمن ماه سال ۹۸ قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: