۹۴۷
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
تعداد بازدید : ۵۶۷
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

هر روز با کدال
شرکت‌های سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران، پارس خودرو، بانک سینا و سرمایه‌گذاری صدر تامین که با نماد‌های «شیران»، «خپارس»، «وسینا» و «تاصیکو» در بازار سهام در حال فعالیت هستند در سامانه کدال دست به افشاسازی زدند.
به گزارش روی تیتر، شرکت‌های سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران، پارس خودرو، بانک سینا و سرمایه‌گذاری صدر تامین که با نماد‌های «شیران»، «خپارس»، «وسینا» و «تاصیکو» در بازار سهام در حال فعالیت هستند در سامانه کدال دست به افشاسازی زدند.

«شیران»: شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران در اطلاعیه خود در سامانه کدال زمان پرداخت سود سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه سال ۹۸ را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه سهامداران حقوقی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از تاریخ ۲۵ فروردین ماه سال ۹۹ با ارائه کارت ملی و کد بورسی به تمام شعب بانک ملت سود خود را دریافت کنند.

سهامداران حقوقی نیز طبق جدول مندرج در عکس زیر می‌توانند سود خود را دریافت کنند.

 
اطلاعیه ۴ نماد بورسی در سامانه کدال

«خپارس»: این نماد نیز از برگزاری مزایده سهام خود خبر داد. بر اساس این اطلاعیه شرکت پارس خودرو امروز، چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه سال ۹۸ به فروش سهام شرکت‌های سایپا سیتروئن، سایپا یدک و طیف سایپا به صورت یکجا اقدام کرد. نتیجه این مزایده در تاریخ شش اسفند ماه اعلام خواهد شد.

«وسینا»: نماد «وسینا» هم از فروش صددرصدی سهام شرکت توسعه سینا متعلق به بانک سینا از طریق برگزاری مزایده خبر داد. به گفته این شرکت، فروش صددرصد از سهام شرکت توسعه سینا از طریق مزایده از روز چهارشنبه مورخ ۲۳ بهمن ماه سال ۲۳ لغایت روز شنبه مورخ سه اسفند ماه سال ۹۸ در ساعات اداری هشت لغایت ۱۶ به نشانی تهران، خیابان مطهری، بعد از میر عماد، پلاک ۱۸۷، طبقه همکف، دبیرخانه بانک سینا صورت خواهد گرفت.

«تاصیکو»: شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین هم در خصوص توثیق یا مسدود کردن سهام ناشر متعلق به سهامدار عمده اطلاعیه‌ای را منتشر کرد. این شرکت با دارا بودن ۴۸/۳۴ درصد سهام شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، عطف به درخواست توثیق شماره ۱/۲۵۴۲۳ مورخ نه دی ماه سال ۹۸ و استناد به نامه شماره ۱۵/۱۷۵۸۱۸ مورخ ۱۲ بهمن ماه سال ۹۸ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، ۱.۰۴۸.۲۰۱.۸۲۳ سهم از متعلق به خود را توثیق کرده است.   
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: