۹۶۷
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
تعداد بازدید : ۵۲۲
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

هر روز با کدال
شرکت‌های فروسیلیس ایران، ایران خودرو، سرمایه‌گذاری خوارزمی و مدیریت سرمایه‌گذاری امید که با نماد‌های «فروس»، «خودرو»، «خوارزمی» و «وامید» در بازار سهام در حال فعالیت هستند به افشاسازی در سامانه کدال پرداختند.
به گزارش روی تیتر، شرکت‌های فروسیلیس ایران، ایران خودرو، سرمایه‌گذاری خوارزمی و مدیریت سرمایه‌گذاری امید که با نماد‌های «فروس»، «خودرو»، «خوارزمی» و «وامید» در بازار سهام در حال فعالیت هستند به افشاسازی در سامانه کدال پرداختند.

«فروس»: این شرکت از افزایش ظرفیت تولید سالانه خود خبر داد و در سامانه کدال در این خصوص اطلاعیه‌ای را منتشر کرد. این نماد ظرفیت تولیدش را از ۲۵.۰۰۰ تن در سال به ۵۰.۰۰۰ تن رساند. در جزئیات این اطلاعیه آمده است:

«ایجاد و نصب کوره دوم تولید و افزایش ظرفیت اسمی تولید طبق پروانه بهره‌برداری از ۲۵.۰۰۰ تن به ۵۰.۰۰۰ تن در سال با مذاکره با فروشندگان و سازندگان تجهیزات داخلی و خارجی و همچنین مذاکره با سیستم بانکی جهت تامین منابع مالی طرح.»

«خودرو»: شرکت ایران خودرو نیز در خصوص مزایده اموال مازاد خود در تاریخ پنج اسفند ماه سال ۹۸ اطلاعیه‌ای را در سامانه کدال منتشر کرد.

بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان می‌توانند از تاریخ چاپ آگهی تاپایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ چهار اسفند ماه سال ۹۸ جهت دریافت و تحویل اسناد شرکت در مزایده به نشانی تهران، کیلومتر ۱۴ اتوبان تهران کرج، بلوار ایران خودرو، بین اتوبان و جاده مخصوص، درب شماره دو، مدیریت املاک و مستغلات گروه مراجعه کنند.

«خوارزمی»: نماد «خوارزمی» در اطلاعیه خود از توثیق یا فک رهن دارایی‌هایش خبر داد. این دارایی به ارزش ۵۴۶۰ میلیارد ریال برای تسویه بخشی از بدهی بانک شهر و آزادسازی سهام وثیقه مازاد شرکت فک رهن شد.

«وامید»: شرکت سرمایه‌گذاری امید نیز شرکت دیگری است که از برگزاری مزایده خبر داد.

جزئیات این اطلاعیه را در زیر بخوانید:

«شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت اسناد مزایده، بازدید و ارائه پیشنهادات خود از تاریخ انتشار آگهی لغایت ۱۰ اسفند ماه سال ۹۸ همه روزه به جز روز‌های پنجشنبه و جمعه ازساعت ۹ الی ۱۵ به آدرس: تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن سابق)، خیابان شهید طاهری، نبش خیابان ایثار سوم، پلاک دو، مدیریت امور اداری مراجعه کنند. آخرین مهلت تحویل پاکت‌های پیشنهاد قیمت به همراه سایر مستندات ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ ۱۰ اسفند ماه سال ۹۸ و بازگشایی پاکت‌ها روز یکشنبه مورخ ۱۱ اسفند ماه سال ۹۸ رأس ساعت ۹ صبح در محل شرکت صورت می‌گیرد. حضور شرکت کنندگان اختیاری و منوط به ارائه رسید فیش واریزی یا ضمانت‌نامه مبلغ سپرده است. شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در قبول یا رد پیشنهاد‌های دریافتی مختار است. متقاضیان می‌بایست مبلغ سپرده شرکت در مزایده که معادل پنج درصد مبلغ مندرج در آگهی است را به حساب شماره ۱۳۴۹۶۲۲۱۲۲۲۳۷ بانک سپه، شعبه میرداماد غربی به نام شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید به صورت نقدی واریز و اصل فیش واریزی را تحویل و یا به صورت چک بانکی ارائه و رسید دریافت کنند. کلیه املاک، با وضعیت موجود واگذار می‌شود. همچنین کلیه تسویه حساب‌ها جهت نقل و انتقال و هزینه آگهی به عهده خریدار است.

تبصره: متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند معادل مبلغ سپرده، ضمانت‌نامه بانکی به نفع شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید اخذ و تحویل کنند.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: