۹۸۱۰
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
تعداد بازدید : ۵۹
مدیر طرح سامانه حراج خرده‌‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: شصت و پنجمین حراج خرده‌فروشی در ۲ استان تهران و قم آغاز شد.

 

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: شصت و پنجمین حراج خرده‌فروشی در ۲ استان تهران و قم آغاز شد.

به گزارش فراتیتر، حسن خالقی اعلام کرد: شصت و پنجمین حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی از امروز آغاز شد که تا روز سه شنبه (۲۱ آذر) ادامه دارد.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌‌فروشی الکترونیکی اموال تملیکی گفت: شصت و پنجمین حراج خرده فروشی سازمان در دو استان تهران و قم از شب گذشته آغاز شد.

خالقی در مورد زمان ارائه پیشنهاد متقاضیان گفت: متقاضیان می توانند در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۰ و ۲۱ آذر ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ پیشنهاد خود را ارائه دهند.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌‌فروشی الکترونیکی اموال تملیکی در مورد کالاهای به حراج گذاشته شده در این دوره به «حیات» گفت: بیش از ۲۵۰ قلم کالا در این دور از حراج سازمان ارائه شده است.

خالقی در مورد این کالاها ادامه داد: در این حراج، برای نخستین بار تجهیزات الکترونیکی شامل لپ تاپ و سرفیس، انواع لوازم خانگی، صوتی تصویری، لوازم و تجهیزات رستوران، تجهیزات شستشو و نظافت و تجهیزات صنعتی و تجهیزات کامپیوتری عرضه می شود.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌‌فروشی الکترونیکی اموال تملیکی گفت: متقاضیان برای مشاهده و شرکت در این حراج می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کالاها را مشاهده و در روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه اقدام به پیشنهاد قیمت کنند.

به گفته خالقی، کارمندان دولت می توانند در این حراج ها شرکت کنند و محدودیتی ندارد. پس از اعلام نتایج، برندگان باید به اداره کل اموال تملیکی در استان های مذکور مراجعه کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: