۹۸۶۶
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
تعداد بازدید : ۴۲
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

مدیر برنامه وحدت از او خواست قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده و با رقم خیلی خوب به یکی از تیم‌های متمول لیگ برتری بپیوندد.

مدیر برنامه وحدت از او خواست قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده و با رقم خیلی خوب به یکی از تیم‌های متمول لیگ برتری بپیوندد.

به گزارش فراتیتر،وحدت حنانوف به مانند گئورگی گولسیانی بعد از دریافت عدم‌مطالباتش از باشگاه پرسپولیس به این باشگاه نوتیس داد که زمان آن به پایان رسیده است. در همین راستا دو سه باشگاه لیگ برتری خواهان جذب این بازیکن تاجیکستانی شده و مذاکراتی نیز با ایجنت او داشته‌اند.

در همین راستا با خبر شدیم که ایجنت وحدت از او خواسته قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده و با یک رقم خیلی خوب به یکی از تیم‌های متمول لیگ برتری بپیوندد، اما او هنوز تصمیمش را نگرفته است. هیچ بعید نیست با اصرار این ایجنت، حنانوف تصمیم به فسخ قرارداد بگیرد. این درحالی است که این باشگاه می‌توانست در نیم‌فصل بازیکن تاجیکستانی خود را با یک قیمت مناسب بفروشد.

اما درحال‌حاضر اگر او تصمیم به فسخ قرارداد بگیرد نه‌تنها کل پول قراردادش را از سرخپوشان خواهد گرفت، بلکه در نیم‌فصل نیز می‌تواند بدون دردسر تیم جدیدش را انتخاب کند. ناگفته نماند که وحدت در بازی روز گذشته پرسپولیس به‌خاطر سرماخوردگی شدید در لیست نبود و این مساله ارتباطی به نوتیسش به باشگاه نداشت.

در این میان گولسیانی هم چنین شرایطی دارد اما به‌خاطر شرایط حساس پرسپولیس و مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی او فعلا تصمیم گرفته این هفته را به باشگاه پرسپولیس مهلت دهد. رضا درویش در تلاش است با دریافت قسط دوم از شرکت ایرانسل، حامی مالی خود قبل از دربی پرداختی‌ای به اعضای تیمش ازجمله خارجی‌ها داشته باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: