۱۰۰۰۷
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
تعداد بازدید : ۵۳
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، سرخابی‌های پایتخت برای پیروزی در دیدار روز پنجشنبه شانس برابری دارند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، سرخابی‌های پایتخت برای پیروزی در دیدار روز پنجشنبه شانس برابری دارند.

به گزارش فراتیتر، احمد جمشیدیان، درباره دربی روز پنجشنبه گفت: احتمالاً شاهد یک بازی کسل‌کننده باشیم، چون شرایط پرسپولیس با سال‌های گذشته فرق دارد و استقلال هم نمی‌توان گفت که در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و گاهی اوقات در بازی‌هایی که باید برنده شود به مشکل می‌خورد. به نظر من هر دو تیم با استراتژی کسب تساوی و یک امتیاز به زمین مسابقه می‌آیند و بیشتر منتظر تک موقعیت‌ها و یا استفاده از ضربات ایستگاهی خواهند بود. در هر دو تیم هم بازیکن خلاق نمی‌بینیم و مهدی ترابی هم با شرایط ایده‌آل گذشته فاصله دارد.

وی ادامه داد: هر چند شرایط استقلال کمی بهتر است، ولی فکر می‌کنم شانس برد هر دو تیم برابر باشد. اگر استقلال گل بخورد توان جبران را دارد، ولی فکر می‌کنم پرسپولیس در صورت گل خوردن کار سختی خواهد داشت، در ضمن فشاری که روی پرسپولیس وجود دارد، روی استقلال نیست.

جمشیدیان در مورد اینکه آیا تجربه گل‌محمدی در دربی‌ها نمی‌تواند کفه ترازو را به سمت پرسپولیس سنگین‌تر کند، گفت: استقلال هم بازیکنان و کادر فنی باتجربه‌ای دارد و تجربه یحیی گل‌محمدی در دربی‌ها نمی‌تواند یک برگ برنده برای پرسپولیس باشد. بازیکنان استقلال بارها این بازی را تجربه کرده‌اند، این در حالی است که جواد نکونام هم باتجربه است و وقتی در تیم‌های دیگر بود بارها مقابل پرسپولیس، استقلال و سپاهان قرار گرفت و عملکرد خوبی داشت.

بازیکن پیشین سپاهان در واکنش به اینکه خیلی‌ها این تیم را شانس اول قهرمانی در لیگ می‌دانند، یادآور شد: شک نکنید سپاهان شانس اول قهرمانی است. آنها یک پکیج کامل هستند که برای قهرمان شدن همه چیز دارند. سپاهان پارسال هم باید قهرمان می‌شد که مقابل ملوان امتیاز از دست داد و در واقع خودزنی کرد. آنها تیم پرقدرتی هستند و امسال قطعاً شانس اول قهرمانی محسوب می‌شوند.

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: