۹۹۲۳
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
تعداد بازدید : ۳۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

وحید امیری، ستاره پرسپولیس و تیم‌ملی، به دلیل پارگی کشاله ران جام ملت‌ها را از دست داد.

وحید امیری، ستاره پرسپولیس و تیم‌ملی، به دلیل پارگی کشاله ران جام ملت‌ها را از دست داد.

به گزارش فراتیتر، وحید امیری ستاره تیم‌ملی و کاپیتان پرسپولیس که این فصل اغلب بازی‌های تیم باشگاهی خود را به دلیل مصدومیت از دست داده، حالا با خبر تلخی در مورد جام ملت‌های آسیا مواجه شده است.

1951206

امیری که در بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان بعد از مدت‌ها به میادین بازگشت و در همان بازی به شدت از ناحیه همسترینگ آسیب دید، حالا به دلیل پارگی کشاله بازی‌های تیمش را از دست داده است.

او در روزها و هفته‌های گذشته همراه با فیزیوتراپ تیم ملی تمرینات اختصاصی خود را انجام داد تا شاید زودتر از موعد مقرر به تمرین تیم باشگاهی بازگردد اما در نهایت نتوانست کار خود را انجام دهد.

نکته مهم در مورد مصدومیت وحید امیری این است که او از ناحیه کشاله دو بار مصدوم شده و به همین دلیل بازگشت سریع او به فوتبال، ریسک بسیار بزرگی برای او دارد.

از همین رو امیری قصد دارد با احتیاط و مدارای کامل به کار برگردد چرا که اگر همچون مرتبه قبلی در بازگشت تعجیل کند، ممکن آسیب‌دیدگی بعدی خطر بزرگتری را برای این ستاره 35 ساله فوتبال ایران به همراه داشته باشد و او را مجبور به یک عمل جراحی دیگر کند.

1925116

نکته عجیب اینکه پرسپولیس حتی امیدوار بود امیری برای بازی دربی در اختیار باشد اما او موفق نشد به بازی دربی برسد و در نهایت تا نیم فصل هم از میادین دور خواهد بود.

این در حالی است که با خروج او از فهرست تیم ملی، امیر قلعه‌نویی یکی از بازیکنان باتجربه خود را از دست خواهد داد و باید دید چه کسی را جایگزین بازیکنی که توانایی بازی در پست دفاع چپ، وینگر چپ و مهاجم دارد، خواهد کرد.

البته امیری در جام جهانی 2022 و همچنین دوران امیر قلعه‌نویی شانسی برای بازی در تیم ملی نداشته و حالا به نظر می‌رسد حداقل دوران ملی او به شکلی تلخ به پایان خواهد رسید تا جام جهانی قطر آخرین حضور این ستاره چپ‌پا و دوست‌داشتنی در عرصه ملی باشد.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: