۹۸۶۴
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید : ۱۲۱
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی تیم فوتبال اینتر گفت: از بازی با اودنیزه می‌ترسیدم، چرا که این تیم سه هفته پیش در ورزشگاه سن‌سیرو موفق به شکست میلان شده بود.

سرمربی تیم فوتبال اینتر گفت: از بازی با اودنیزه می‌ترسیدم، چرا که این تیم سه هفته پیش در ورزشگاه سن‌سیرو موفق به شکست میلان شده بود.

به گزارش فراتیتر، سیمونه اینزاگی در پی برتری خانگی 4 بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل اودینزه در هفته پانزدهم سری A ایتالیا، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: بازیکنان ما عالی کار کردند و گل‌های خیلی زیبایی به ثمر رساندیم. از این بازی می‌ترسیدم، چون اودینزه سه هفته پیش در همین ورزشگاه سن‌سیرو موفق به شکست میلان شده بود. آنها در حال حاضر در رده‌های پایین جدول رده‌بندی هستند اما کیفیت‌ تیمی‌شان فراتر از چیزی است که تصور می‌شود. بازی در ضدحملات اودینزه می‌توانست برای ما خطرساز باشد اما بازیکنان ما با رویکرد درست‌شان و تلاشی که از شروع بازی تا سوت پایان بازی داشتند، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند.

وی همچنین درباره بازپس‌گیری صدر جدول از یوونتوس اظهار داشت: ما واکنشی از خود در این بازی نشان دادیم که شایسته یک تیم بزرگ بود. ما باید روی خودمان تمرکز کنیم، نه اینکه تمرکزمان را روی این بگذاریم که در بازی‌های دیگر چه اتفاقی می‌افتد. ما تمایل داریم بعد از یوونتوس بازی کنیم اما به آن عادت کرده‌ایم. خوشبختانه این تیم از تابستان بسیار سخت و با اشتیاق کار کرده است.

اینزاگی که تیم تحت‌هدایتش در فصل جاری سری A ایتالیا 37 گل‌زده و تنها 7 گل دریافت کرده و در 10 بازی هم دروازه‌اش را بسته نگه داشته، درباره لقب «شیطان پیاچنزا» که هواداران اینتر به او داده‌اند، خاطرنشان کرد: این خوشایند است اما همه ما می‌دانیم که فوتبال به سرعت پیش می‌رود، بنابراین می‌خواهیم از این شب‌ها و اهدافی که به آنها می‌رسیم، مانند حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها لذت ببریم. هواداران فوق‌العاده هستند و وقتی همه چیز به خوبی پیش نمی‌رفت آنها همیشه در کنار ما بودند.

سرمربی اینتر که حالا شاگردانش باید برای بازی سه‌شنبه با رئال سوسیه‌داد در دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که دیداری تعیین‌کننده برای صدرنشین گروه D است، آماده کنند، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: به عنوان یک مربی وقتی می‌بینید بازیکنان شما برای بازپس‌گیری توپ سخت تلاش می‌کند، تهاجمی هستند و گلزنی می‌کنند، این خیلی عالی است. اکنون یک بازی مهم در پیش داریم و باید انرژی ذهنی و جسمی خود را برای مصاف با رئال سوسیه‌داد بازیابی کنیم.

اینتر با این برد 38 امتیازی شد و صدرنشین سری A است و تیم‌های یوونتوس با 36 امتیاز و میلان با 29 امتیاز را پشت‌سر خود دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: