۹۸۴۷
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید : ۳۴
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

کارشناس شبکه ابوظبی الریاضیة می‌گوید که فرهاد مجیدی خودش را به عنوان یک مربی جوان و موثر در فوتبال امارات اثبات کرده است.

کارشناس شبکه ابوظبی الریاضیة می‌گوید که فرهاد مجیدی خودش را به عنوان یک مربی جوان و موثر در فوتبال امارات اثبات کرده است.

به گزارش فراتیتر، اتحاد کلبا روز گذشته موفق شد در دیداری سخت و دشوار برابر العین قدرتمند به تساوی 2 – 2 دست پیدا کند. شاید اگر اخراج مهدی قایدی نبود، ببرها می‌توانستند شگفتی‌ساز شده و پیروزی دو بر یک خود را حفظ کرده و یا حتی آن را افزایش دهند ولی اینگونه نشد.العین به عنوان تنها نماینده باقی‌مانده امارات در لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شود و در رتبه دوم ادنوک لیگ حضور داشت ولی تیم هرنان کرسپو برابر شاگردان مجیدی متوقف شد تا آنها به رده سوم سقوط کنند.احمد الحوری، کارشناس شبکه ابوظبی الریاضیة، شب گذشته به تمجید از تیم مجیدی و عملکرد شاگردان این سرمربی جوان پرداخت و مدعی شد که با حضور فرهاد، دیگر اتحاد کلباء به حریف آسانی برای رقبا تبدیل نخواهد شد.

الحوری در استودیوی برنامه این شبکه اماراتی حاضر شد و گفت: فصل گذشته درخصوص عملکرد مجیدی در کلباء، شک و شبهاتی وجود داشت ولی او طی این مدت موفق شده با یک سری تغییرات، اثر مشخصی را از خودش روی تیم بگذارد.

او ادامه داد: فرهاد موفق شده تیم سرسخت و قدرت‌مندی بسازد که تیم‌های بزرگ لیگ را به چالش می‌کشد. او نشان داد یک سرمربی خوب است و اتحاد کلباء را به یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ تبدیل کرده است، به‌خصوص در زمین خودش.تیم‌هایی که فکر می‌کردند به‌راحتی می‌توانند برابر اتحاد کلباء به پیروزی برسند، عملا کارشان برابر این تیم خیلی دشوار است. با خریدهایی که فرهاد انجام داد و تاکتیک‌هایی که از خودش در تیم به نمایش گذاشته، به راحتی می‌توانیم امضایی از او را در عملکرد اتحاد کلبا ببینیم. فرهاد مجیدی برای خودش مکتبی را دست و پا کرده و توانایی‌هایش را برابر تیم‌های بزرگ لیگ نشان داده است. او توانست خودش را به عنوان یک مربی جوان و موثر در فوتبال امارات اثبات کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: