۱۰۰۷۶
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
تعداد بازدید : ۴۱
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی سپاهان می‌گوید کار سختی مقابل فولاد دارند و این تیم فصل گذشته زندگی را برای سپاهانی‌ها سخت کرده بود.

سرمربی سپاهان می‌گوید کار سختی مقابل فولاد دارند و این تیم فصل گذشته زندگی را برای سپاهانی‌ها سخت کرده بود.

به گزارش فراتیتر، ژوزه مورایس عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: با تیم خوب فولاد بازی داریم. این تیم نسبت به روزهای اولش پیشرفت کرده است. آن‌ها همیشه یک تیم رقابتی و جنگنده در لیگ هستند. فولاد در فصل گذشته زندگی را برای ما سخت کرد. اینجا و در اهواز مقابل این تیم کار سختی داشتیم اما حالا باید برویم و ببینیم چه می‌شود. امیدوارم هواداران در استادیوم حاضر شوند و بتوانیم در کنار آن‌ها به نتیجه خوبی برسیم.

او درباره داربی فردای پایتخت و تاثیر نتیجه این بازی در احتمال صدرنشینی سپاهان گفت: ترجیحی ندارم که چه تیمی پیروز شود. باید خودمان کیفیتمان را نشان دهیم و برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم. در این هفته اتفاقات عجیبی در ترکیه افتاد و نمی‌دانم چه تاثیری روی رییس فدراسیون گذاشته که تصمیم جدید گرفته تا کمک داور ویدیویی را در این بازی استفاده کند. هر داوری می‌تواند اشتباه کند اما باید اشتباهات را درک کنیم اما همدیگر را نباید از هم جدا کنیم. زندگی یعنی به هم احترام بگذاریم و در کنار هم باشیم. هر چیزی که مردم را متوجه کند که عدالت رعایت می‌شود، خوب است اما امیدوارم در تمام ورزشگاه‌ها از این سیستم استفاده شود. من از VAR استقبال می‌کنم.

مورایس درباره سر و صدای برخی مربیان در کنار زمین در لیگ ایران عنوان کرد: من نمی‌توانم به مربیان پیشنهاد بدهم. باید به مربیان آرامش دهیم اما بازیکنان در زمین کار می‌کنند و من هم می‌خواهم تمرکزم روی بازیکنانم باشد. بعضی وقت‌ها هم ساده نیست چون انسان‌ها احساسی هستند. در آخر همه چیز برای مردم است و باید به قوانین احترام بگذاریم. باید به حریف، بازیکن، داور و هواداران احترام بگذاریم که ارزشش آن از همه چیز بیشتر است.

او ادامه داد: باید عدالت رعایت شود و این نیست که یک نفر وارد زمین شود و به صورت داور مشت بزند. ورزش فراتر از این‌هاست و قرار است همه مردم از آن لذت ببرند. همه به فکر بردن هستند اما همه نمی‌توانند در یک زمان برنده باشند. ما باید باخت را قبول کنیم و احترام بگذاریم و از اشتباهات‌مان درس بگیریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: