۱۰۷۰۴
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید : ۳۶
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

با نزدیک شدن به پایان نیم فصل اول لیگ برتر و فصل نقل و انتقالات کم کم شایعات درباره لیست ورودی و خروجی پرسپولیس داغ خواهد شد.
با نزدیک شدن به پایان نیم فصل اول لیگ برتر و فصل نقل و انتقالات کم کم شایعات درباره لیست ورودی و خروجی پرسپولیس داغ خواهد شد.
به گزارش فراتیتر، با نزدیک شدن به پایان نیم فصل اول لیگ برتر و فصل نقل و انتقالات کم کم شایعات درباره لیست ورودی و خروجی پرسپولیس داغ خواهد شد.

با وجود افت پرسپولیس در هفته‌های اخیر و نتایج پرنوسان این تیم در بازی‌های گذشته هر چه به پایان نیم فصل اول نزدیکتر شویم صحبت‌ها و گمانه‌زنی‌ها پیرامون لیست ورودی و خروجی بازیکنان در این تیم داغ‌تر خواهد شد.

از همین حالا هواداران پرسپولیس شروع به پیچیدن نسخه برای یحیی گل‌محمدی و کادر فنی‌اش کرده‌اند که در کدام پست‌ها نیاز به نقویت دارد و حتما باید بازیکن جدید و باکیفیت جذب کند اما واقعیت اینکه در بازار زمستانی نقل و انتقالات فوتبال ایران عمدتا جابه‌جایی‌های زیادی صورت نمی‌گیرد و البته تعداد بازیکنانی که امکان انتقال‌شان وجود داشته باشند اصلا زیاد نیست.

این مسئله با توجه به کیفیت بازیکنان و سخت‌گیری باشگاه‌ها بیشتر هم خواهد شد چرا که یا بازیکنی در حد کیفی استاندارد برای حضور در پرسپولیس وجود ندارد که در این تیم کارگشا باشد یا بازیکنان شاخص با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و طبیعتا اخذ رضایت‌نامه آنها یا غیر ممکن است یا مبلغ بسیار هنگفتی می‌طلبد که با اوضاع اقتصادی فعلی باشگاه پرسپولیس هم‌خوانی ندارد.

در حال حاضر و در فاصله سه بازی باقی‌مانده تا پایان نیم فصل یحیی گل‌محمدی هیچ لیستی به باشگاه ارائه نکرده اما در برآوردهای اولیه باشگاه برای هدف‌گیری بازیکنانی که بتوانند به این تیم کمک کنند هم گزینه مناسبی یافت نشده است.

از یک سو لیست ۱۹ نفره بزرگسال پرسپولیس هم جای خالی ندارد و اگر قرار به جذب بازیکن بزرگسال باشد حتما باید یکی دو بازیکن از این لیست خارج شوند اما فعلا نه بازیکنی از پرسپولیس درخواست جدایی داده نه بازیکنی را می‌توان نام برد که یحیی قطعا او را نخواهد.

آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس در نیم فصل ۱۴۰۲

در این شرایط با وجود بررسی‌های مدیران باشگاه که از حدود دو هفته اخیر آغاز شده گزینه مناسبی در بازار فوتبال ایران که برای جذب او آستین بالا بزنند وجود ندارد و سبد خرید پرسپولیس کاملا خالی خالی است. در این میان تنها نام دو سه بازیکن از تیم ملی نوجوانان که در جام جهانی زیر۱۷ سال درخشیدند برای حضور در پرسپولیس مطرح شده‌اند که طبیعتا این بازیکنان هم قادر به باز کردن گره‌های کور پرسپولیس در امور فنی طی نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر که حساسیت بیشتری پیدا کرده و دشوارتر هم خواهد بود، نیستند.

با این شرایط پرسپولیس باید رویکردی دوباره به جذب بازیکن خارجی داشته باشد که تجربه نشان داده حتی با دقت بسیار زیاد و در زمانی که با حوصله و در مدت کافی به این ماجرا ورود کرده هم تیر کادر فنی و باشگاه به خطا رفته که نبیل باهویی آخرین نمونه آن است ضمن اینکه اساسا در موعد نقل و انتقالات زمستانی بازیکن آزاد خارجی کارگشا خیلی خیلی سخت‌تر از فصل تابستان پیدا می‌شود و ریسک خرید بازیکن خارجی با توجه به مصدومیت‌ها و دوران بیرون ماندن بازیکنان که منجر به ناآمادگی‌شان می‌شود بسیار بیشتر خواهد بود.

در عین حال باشگاه پرسپولیس در حال حاضر از مشکلات مالی عدیده‌ مالی رنج می‌برد و بعید است تا یک ماه آینده هم گره‌گشایی مالی عمده‌ای در این باشگاه رخ داد و با این حساب رویکرد به جذب بازیکن خارجی نه به لحاظ ورزشی عقلانی خواهد بود نه از نظر اقتصادی امکان خواهد داشت.

با این شرایط پیش‌بینی می‌شود نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس در نهایت با جابه‌جایی نهایتا یک یا دو بازیکن بزرگسال و شاید یک یا دو بازیکن جوان به پایان برسد و بعید است این باشگاه قادر به جذب مهره‌های برجسته و مطرحی باشد که قادر باشند گرهی از مشکلات یحیی باز کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: