۱۲۶۵۵
شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید : ۵۱
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

از نگاه پیشکسوت فوتبال کشورمان راهیابی تیم ملی به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا نتیجه خوبی برای این تیم به شمار می‌آید.

از نگاه پیشکسوت فوتبال کشورمان راهیابی تیم ملی به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا نتیجه خوبی برای این تیم به شمار می‌آید.

به گزارش فراتیتر، منصور رشیدی، درباره مصاف تیم ملی فوتبال ایران با فلسطین در اولین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: در گروه‌مان تیم‌های مطرحی حضور ندارند و ایران روزمه بالایی دارد که نیاز به مرور آن نیست، اما نتوانستیم به اندازه کشورهای در حال پیشرفت کاری برای فوتبال کشورمان انجام دهیم. تیمی مثل ژاپن آنقدر پیشرفت کرده که صحبت از سبقت این تیم از اروپایی‌ها می‌شود. ما در 50 سال گذشته برای فوتبال ایران چه کرده‌ایم؟! کشوری مثل قطر آنقدر پیشرفت کرده است که جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را برگزار می‌کند.

وی در ادامه افزود: به‌عنوان یک ایرانی دوست دارم تیم ملی کشورم قهرمان آسیا شود، ولی با پیشرفت ژاپن، کره جنوبی، قطر و ... خیلی امکان‌پذیر نیست. ایران در صورت رسیدن به جمع چهار تیم پایانی شانس رسیدن به فینال را دارد، اما باید بپذیریم با روندی که در تأمین زیرساخت‌های فوتبال سپری کردیم رسیدن به جمع چهار تیم پایانی می‌تواند نتیجه خوبی برای تیم ملی باشد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به اینکه گفته می‌شود تیم ملی نسل طلایی را در اختیار دارد، گفت: امیر قلعه‌نویی واقف است که تیم ملی فعلی 13، 14 بازیکن بالای 30 سال دارد و خداحافظی چند بازیکن پس از جام ملت‌های آسیا متحمل است. تیم ملی باید پوست‌اندازی کند و جوان شود. سرمربی تیم ملی باید نفرات جوان را کنار تیم ملی نگه می‌داشت تا تجربه کسب کنند. به همین خاطر است که می‌گوییم شاید موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا دور از ذهن باشد.

رشیدی با تأکید بر جوان‌سازی تیم ملی خاطرنشان کرد: در لابه‌لای صحبت‌های قلعه‌نویی شنیدیم که صحبت از جوانگرایی پس از جام ملت‌های آسیا می‌کرد. ما استعدادهای زیادی داریم که می‌توانند به فوتبال کشور کمک کنند.

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: