۱۲۶۵۷
شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
تعداد بازدید : ۴۶
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین با وجود تمجید از تیم ملی ایران، گفت که در دیدار فردا (یکشنبه) دو تیم ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین با وجود تمجید از تیم ملی ایران، گفت که در دیدار فردا (یکشنبه) دو تیم ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد.

به گزارش فراتیتر، مکرم دبوب در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال فلسطین مقابل ایران در چارچوب مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023، با اشاره به شهادت بیش از 23 هزار فلسطینی در غزه اظهار داشت: از خدا می‌خواهم که شهدای ما را رحمت کند، مجروحان ما را شفا بدهد و مردم فلسطین را یاری کند. مشکلات برای ما جدید نیست و تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم. ایران تیمی بزرگ است، اما در مسابقه مقابل آنها ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد.

وی با اشاره به همبستگی فوتبال آسیا با مردم فلسطین در مراسم افتتاحیه جام ملت‌های آسیا خاطر نشان کرد: مراسم افتتاحیه فوق‌العاده بود و در آن پیام‌های زیادی برای حمایت از فلسطین وجود داشت. گرامی داشتن فلسطین در این مراسم شگفتی بزرگ و خوشحال‌کننده‌ای برای ما بود و به همین خاطر از دولت قطر تشکر می‌کنم. این ابتکار، انگیزه مضاعفی به بازیکنان تیم ملی فلسطین می‌دهد تا تمام تلاش خود را به کار گیرند و مردم کشورمان را خوشحال کنند.

سرمربی تیم ملی فلسطین در مورد تقابل با شاگردان امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود. این تیم بازیکنان بسیار خوب زیادی دارد و آنها از توانایی‌های فردی زیادی بهره می‌برند. ایران، کره جنوبی و ژاپن مدعیان قهرمانی هستند و صعود به دور حذفی هدف ماست. بسیاری از بازیکنان به دلیل وضعیت حاکم بر فلسطین، نتوانستند به ما ملحق شوند. شادی حق ملت ماست و تلاش می‌کنیم به اهداف‌مان برسیم.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: