۱۴۰۰۵
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
تعداد بازدید : ۳۲
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت که همانند سه لژیونر دیگر ایرانی حاضر در اسپانیا، برای شرکت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ باید مجوز باشگاه مایورکا پالما را دریافت کند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت که همانند سه لژیونر دیگر ایرانی حاضر در اسپانیا، برای شرکت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ باید مجوز باشگاه مایورکا پالما را دریافت کند.

به گزارش فراتیتر، تردیدها درباره غیبت چهار بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2024 پس از تعویق این رقابت‌ها به فروردین 1403 به اوج خود رسید.

حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور در تیم مایورکا پالما حضور دارند و سعید احمد عباسی در تیم وینیا آلبالی به میدان می‌رود. با توجه به اینکه جام ملت‌های آسیا خارج از فیفادی برگزار می‌شود، این چهار بازیکن در اختیار باشگاه‌های خود هستند و این دو باشگاه اسپانیایی می‌توانند در دوران فیفادی، از بازیکنان ایرانی خودشان استفاده کنند.

اخیراً حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال گفته بود که قرارداد طیبی و احمد عباسی با باشگاه‌های خود به گونه‌ای است که برای حضور در جام ملت‌های آسیا با مشکلی مواجه نمی‌شوند. مسئله‌ای که به تأیید یا تکذیب هیچ‌یک از این بازیکنان نرسید.

حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران، درباره این اظهار نظر شمس به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: چنین مسئله‌ای صحت ندارد و از همه می‌خواهم به اهالی فوتسال اطلاعات غلط ندهند. زمانی که با پالما قرارداد می‌بستم، تاریخ فعلی (29 فروردین تا 9 اردیبهشت 1403) برای جام ملت‌های آسیا مشخص نشده بود.

مایورکا پالما روزهای اول و هشتم اردیبهشت به مصاف ال‌پوسو مورسیا و خائن می‌رود و روز 14 اردیبهشت در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند. این در حالی است که ایران از 30 فروردین تا 9 اردیبهشت درگیر جام ملت‌های آسیا خواهد بود و اگر شاگردان وحید شمسایی به فینال رقابت‌ها برسند، سه لژیونر ایرانی مایورکا پالما پنج روز بعد باید در لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروند.

تیم سعید احمد عباسی یعنی وینیا آلبالی والدپنیاس هم در سه هفته پایانی لیگ اسپانیا مقابل مانسانارس، رئال بتیس و اینتر موویستار صف‌آرایی می‌کند. با توجه به صعود هشت تیم نخست جدول لیگ برتر اسپانیا به مرحله پلی‌آف مسابقات، وینیا آلبالی کار سخت‌تری برای راهیابی به پلی‌آف پیش رو دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: