۶۷۲۷
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید : ۵۷
قیمت دلار پس از چند روز ثبات، بار دیگر روند افزایشی به خود گرفت.

قیمت دلار پس از چند روز ثبات، بار دیگر روند افزایشی به خود گرفت.
به گزارش فراتیتر، قیمت دلار امروز روند صعودی به خود گرفت و بار دیگر به کانال 52 هزار تومان بازگشت.
قیمت دلار امروز در کانال ۵۲ هزار تومان باز شد و تا لحظه تنظیم این گزارش، در حال پیشروی در همین سطح است. آخرین معامله نقدی دلار در روز جاری روی قیمت ۵۲ هزار و ۵۰ تومان بسته شده و این در حالی است که در معاملات پشت خطی، قیمت دلار به ۵۲ هزار و ۲۵۰ تومان هم رسیده است. بر همین اساس، پیش‌بینی می‌شود قیمت دلار تا پایان امروز خود را به پله‌های بالاتر همین کانال نزدیک کند.
قیمت دلار روند صعودی خود را از هفته پیش آغاز کرده است. در حالی که طی سه هفته اخیر قیمت دلار تحت تاثیر اخبار جنگ اسرائیل و فلسطین، نوسانات زیادی را تجربه کرده و خود را در کریدور ۵۰ هزار تومانی تثبیت کرده بود، هفته گذشته، مرکز پژوهش‌های مجلس نیز در گزارشی مفصل، از کسری بودجه ۳۸۰ هزار میلیارد تومانی دولت تا پایان سال خبر داد.
اعلام این رقم که با انتشار جزئیات دخل و خرج دولت در چهارماهه نخست سال همراه بود، نگرانی‌ها نسبت به سیاست چاپ پول که منجر به افزایش نقدینگی و در نهایت تورم خواهد شد را افزایش داد. روندی که به جهش دوباره قیمت دلار ختم خواهد شد. به این ترتیب بازار با اهرم بدبینی نسبت به وضعیت اقتصادی در ماه‌های پیش رو، تحرک تازه‌ای را در مسیر صعودی آغاز کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: