۶۶۷۵
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
تعداد بازدید : ۴۹
ملی‌پوش شطرنج در مسابقات گرند سوئیس به تساوی رضایت داد.

ملی‌پوش شطرنج در مسابقات گرند سوئیس به تساوی رضایت داد.

به گزارش فراتیتر، در جریان دور سوم رقابت‌های شطرنج گرند سوئیس در بخش آزاد، پرهام مقصودلو، مرد شماره یک شطرنج ایران به مصاف حریفی از اوکراین رفت و به تساوی رضایت داد. ملی‌پوش ایران در حالی در این رقابت متوقف شد که با ریتینگ ۲۷۰۷ در این مسابقات حضور دارد.

حریف مقصودلو در دور سوم این رقابت‌ها دارای ریتینگ ۲۶۵۸ بود. مقصودلو با این تساوی دو امتیازی شد و در رده ۲۷ این مسابقات جای گرفت.

سیدمحمدامین طباطبایی، دیگر ملی‌پوش شطرنج ایران، در دور سوم مقابل حریف هندی به تساوی رسید تا این ملی‌پوش شطرنج ایران هم در رده ۳۸ این رقابت‌ها تا پایان دور سوم قرار بگیرد. همچنین پویا ایدنی، دیگر ملی‌پوش شطرنج ایران، در دور سوم این مسابقه مقابل حریف آلمانی شکست خورد.

علیرضا فیروزجا دیگر شطرنج‌بازی است که در این مسابقات دست به مهره شد. فیروزجا که با ریتینگ ۲۷۷۷ در این مسابقات حضور دارد در دور سوم مقابل حریف قزاقستانی به تساوی رسید تا این شطرنج‌باز با دو امتیاز در رده ۳۱ بایستد.

رقابت‌های شطرنج گرند سوئیس در یازده دور برگزار خواهد شد که مجموع جوایز این مسابقات ۴۶۰ هزار دلار تخمین زده شده است. نفر اول این مسابقات می‌تواند ۸۰ هزار دلار را از آن خود کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: