۶۸۸۱
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید : ۶۰
بازار بورس امروز روند صعودی نسبت به روز گذشته داشت و شاخص کل با رشد حدود ۲۰ هزار واحدی به یک میلیون و ۹۸۱ هزار واحد رسید.

بازار بورس امروز روند صعودی نسبت به روز گذشته داشت و شاخص کل با رشد حدود ۲۰ هزار واحدی به یک میلیون و ۹۸۱ هزار واحد رسید.

به گزارش فراتیتر، بازار سرمایه امروز نسبت به روز گذشته روند صعودی داشت و شاخص کل بورس امروز دوشنبه (هشتم آبان‌ماه) ۲۰ هزار و ۲۶۲ هزار واحد نسبت به روز گذشته افزایش یافت و به یک میلیون و ۹۸۱ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز ۱۱ هزار و ۱۱۲ واحد افزایش را نسبت به دیروز تجربه کرد و روی ۶۷۰ هزار و ۱۱۷ واحد ایستاد.

در این بازار بیش از ۲۸۵ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۵۲ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال انجام شد.

نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی بوعلی سینا، ایران خودرو، بانک ملت و پتروشیمی نوری تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل بورس بازار بورس بودند که همگی آنها نسبت به روز گذشته روند صعودی داشتند.

در بازار فرابورس نیز همین جو حاکم بود و شاخص کل با ۲۷۹ واحد رشد به ۲۴ هزار و ۳۴۰ واحد رسید.

تعداد معاملات انجام شده از بازار فرابورس ایران بیش از ۱۸۴ هزار معامله بود که ارزشی بالغ بر ۲۲۸۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال داشت.

پتروشیمی تندگویان، ایران خودرو دیزل، سرمایه‌ گذاری مالی سپهر صادرات، مالی صبا تامین، بهمن دیزل پتروشیمی زاگرس و گروه انتخاب الکترونیک آرمان تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل فرابورس ایران بودند که امروز همگی آنها نیز روند صعودی نسبت به دیروز داشتند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: