۶۹۳۲
سه‌شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
تعداد بازدید : ۸۸
پویش بزرگ عملیاتی شرکت برق به منظور اجرای طرح های مدیریت بار تابستان با هدف تامین 100درصدی برق کلان شهر تهران در تابستان ۱۴۰۳ آغاز شد.

پویش بزرگ عملیاتی شرکت برق به منظور اجرای طرح های مدیریت بار تابستان با هدف تامین 100درصدی برق کلان شهر تهران در تابستان ۱۴۰۳ آغاز شد.

به گزارش  فراتیتر، "کامبیز ناظریان" در پنجمین نشست بزرگ فصلی این شرکت ضمن محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه و تسلیت شهادت برادران و خواهران مسلمان فلسطینی، از همکاران خود به پاس تلاش های انجام شده طی یک سال گذشته که منجر به کسب دستاورد ارزنده تامین برق پایتخت در تابستان ۱۴۰۲ شد قدردانی کرد و گفت: با اقدامات انجام شده رقمی بالغ بر ششصد میلیون کیلووات ساعت معادل مصرف برق بیش از یک هفته این کلان شهر، صرفه‌جویی در حوزه برق شهر تهران رخ داده و رکورد کاهش پیک با دستیابی به عدد ۷۲۶ مگاوات در ساعات اوج بار در نیمه مردادماه سال جاری شکسته شد.

"ناظریان" با قدردانی از حمایت های وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر در همراهی با این شرکت، نقش مشترکان و همکاری آنان در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف را ستودنی دانست و ضمن تقدیر از شهروندان تهرانی از عزم جدی بدنه مدیریتی، کارشناسی و اجرایی این شرکت به منظور تدوین و اجرای برنامه های مدیریت پیک در راستای حفظ پایداری شبکه برق شهر تهران در تابستان آینده با رویکرد تحولی و نوآورانه خبر داد و گفت: کسب عنوان برترین دستگاه اجرایی شهر تهران توسط این شرکت در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی برای دومین سال پیاپی نشان دهنده آن است که همه همکاران ما با غیرت و تعصب ملی عزم‌ خود را برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به هموطنان خود جزم کرده‌اند و بی شک با چنین نگاه و رویکردی و بهره گیری از تجارب به دست آمده طی سال جاری، خواهیم توانست در سال آینده نیز در برابر مشترکان و هموطنان تهرانی سربلند و پرافتخار باشیم.

وی تدوین دستورالعمل گذر از پیک تابستان سال آتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از عبور از تابستان سال جاری را حاصل تلاش های شبانه‌روزی و تعهد کارکنان این شرکت و توسعه استفاده از سامانه‌های کنترلی، استفاده از فناوری هوش مصنوعی، حذف رویه‌های منسوخ و قدیمی اداری و جایگزینی کامل فرآیندهای اداری مرسوم با خدمات الکترونیک و غیرحضوری را از مهم ترین برنامه‌های اجرا شده و در دست توسعه و تکمیل این شرکت دانست و با تاکید بر حضور سالم‌ترین و معتمدترین نیروی انسانی در مجموعه این شرکت، نظارت هرچه بیشتر بر روند خدمت‌رسانی، سلامت اداری و افزایش رضایت مردمی و همچنین استقرار کامل نظام مدیریتی سبز، حذف ضایعات و پسماندهای محیط کاری و همچنین حذف کاغذ از فرآیندهای اداری را به عنوان دیگر برنامه‌های در حال اجرای این مجموعه به عنوان دستگاهی پیشرو در اجرای طرح های تحولی نام برد.

ناظریان خاطرنشان کرد: همانگونه که در بخش خدمات اداری معتقد به لزوم استقرار روش های نوین هستیم در اجرای طرح های مرتبط با حفظ پایداری شبکه نیز نیازمند آن هستیم که با توجه به افزایش مصرف پیش‌بینی شده برای سال آتی از تجارب کسب شده امسال و دانش متخصصان جوان خود استفاده کنیم تا بتوانیم در سال ۱۴۰۳ نیز سومین سال موفق متوالی در مدیریت پیک تابستانه را برای هموطنان خود رقم بزنیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: