۸۴۴۹
سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید : ۵۴
سخنگوی قوه قضاییه گفت: کیفرخواست هر ۴ متهم پرونده قتل مرحوم داریوش مهرجویی و مرحومه وحیده محمدی‌فر نیمه اول آذرماه صادر می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: کیفرخواست هر ۴ متهم پرونده قتل مرحوم داریوش مهرجویی و مرحومه وحیده محمدی‌فر نیمه اول آذرماه صادر می‌شود.

به گزارش فراتیتر، مسعود ستایشی؛ سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز (سه‌شنبه 30 آبان) درباره آخرین وضعیت پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر اظهار کرد: پرونده مرحوم داریوش مهرجویی و مرحومه وحیده محمدی‌فر تا الان چهار نفر متهم دارد که حاضر در صحنه قتل بودند و به اعمال ارتکابی خودشان اقرار داشتند. علاوه بر اقراری که متهمین داشتند، اماره‌های دیگری در پرونده وجود دارد که بر عمل قتل از سوی متهمان دلالت دارد.

وی افزود: مواردی که مورد نظر بازپرس و دادستان شهرستان فردیس واقع شده است، مطابقت اظهارات متهمان با تشریح جسد مقتولان از حیث صدمات وارده و علت ‌تامه فوت است. همچنین آلت قتاله و اموال مسروقه در محل اختفای یکی از متهان پیدا شده، خونی در ‌محل ارتکاب جرم کشف شده که با خون یکی از متهمان تطبیق دارد. گوشی مقتولین از منزل یکی از متهمین کشف شده و بازبینی پیام‌ها در ‌گوشی تلفن و سایر نکات بر این موضوع دلالت دارند که متهمین به قتل مرتکب شده‌اند.

ستایشی با بیان اینکه تحقیقات همچنان ادامه دارد و استعلاماتی هم صورت گرفته است، ادامه داد: در نیمه اول آذر ماه پرونده منتهی ‌به کیفرخواست خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: