۸۹۳۲
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید : ۳۹
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

به گفته پیشکسوت پرسپولیس، این تیم اگر مهاجم شش دانگ داشت به گل می‌رسید.

به گفته پیشکسوت پرسپولیس، این تیم اگر مهاجم شش دانگ داشت به گل می‌رسید.

به گزارش فراتیتر، مرتضی کرمانی‌مقدم درباره تساوی و فرصت سوزی پرسپولیس مقابل تیم ۱۰ نفره النصر عربستان، توضیح داد: مقابل این تیم‌ها شما درباره ۱۰ نفره و ۹ نفره بودن صحبت کنید. آن‌ها تیم حرفه‌ای با بازیکنان حرفه‌ای هستند و شانس آوردیم که بازیکن ما اخراج نشد. حرفه‌ای بازی کرده و به تساوی قانع بودند. بیرانوند حتی یک شیرجه هم نزد و به آن‌ها موقعیت ندادیم، در حالی که پرسپولیس موقعیت‌های زیادی داشت.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: حیف شد یکی از توپ‌های خودمان را گل نکردیم و می‌شد به این النصر گل زد. پرسپولیس به جز لحظاتی که آن‌ها بازی را آرام می‌کردند می‌توانست راحت به گل برسد. سزاوار برد و کسب سه امتیاز در این بازی بودیم. مشخصا پرسپولیس برای برد آمده بود و از ابتدا می‌شد این مساله را دید.

او در پاسخ به این سوال که آیا دلیل گل نشدن توپ‌های پرسپولیس نداشتن مهاجم شش دانگ بود، توضیح داد: صد در صد همین بود. ما اگر مهاجم شش دانگ داشتیم و فکر می‌کنم اگر مهاجم خودمان (شهاب زاهدی) را نگه می‌داشتیم و باهویی را نمی‌آمد، به گل می‌رسیدیم. او وقتی به زمین آمد انگار پرسپولیس 10نفره شد. اگر در خط جلو یک بازیکن شش دانگ بود می‌شد بازی را ببریم.

النصر حرفه‌ای و فوتبال بلد بود

کرمانی‌مقدم گفت: هافبک‌ها خیلی عالی کار کردند و موقعیت زیادی داشتیم، متاسفانه تیم حریف حرفه‌ای و فوتبال بلد بود، نشد به گل برسیم. با همه این شرایط ما همچنان امید داریم و باید پرقدرت در بازی آخر حاضر شویم.

او ادامه داد: ما در آزادی محکوم به بردن هستیم و با این سه امتیاز می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم. بچه‌های ما و هواداران یک دل حاضر می‌شوند تا سه امتیاز را بگیریم و من خوشبین هستم.

پیشکسوت فوتبال ایران، در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادی برای کادرفنی پرسپولیس دارد تا در بازی مقابل الدحیل به برد برسند، تصریح کرد: من فکر می‌کنم خود آقایحیی کار را بلد است، اما از نظر بنده اگر در آزادی با دو مهاجم بازی کنیم بهتر است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: