۹۲۰۳
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید : ۶۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

همزمان با بازی های منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا، رقابت‌های هفته ششم این تورنمنت در شرق نیز برگزار می شود.

همزمان با بازی های منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا، رقابت‌های هفته ششم این تورنمنت در شرق نیز برگزار می شود.

به گزارش فراتیتر،با انجام 5 هفته از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان در منطقه شرق، فعلا صعود تیم‌های بانکوک یونایتد تایلند، کاوازاکی فرونتال ژاپن و پوهانگ استیلرز کره جنوبی به مرحله بعد قطعی شده است.

اوضاع در گروه‌های G و H بسیار پیچیده است، بخصوص در گروه H که در اتفاقی نادر هر چهار تیم در روز آخر شانس صعود دارند. در این گروه ونتفورت کوفو ژاپن و ملبورن سیتی استرالیا 8 امتیازی‌اند و بوریرام تایلند و شیجیانگ چین 6 امتیاز دارند. جالب اینکه در روز آخر تیم‌های 8 امتیازی مقابل 6 امتیازی‌ها قرار می‌گیرند و تیم‌های سوم و چهام این گروه شانس این را خواهند داشت تا در روز آخر اول و دوم شوند اما تیم دوم که در صورت برد 9 امتیازی خواهد شد شانس کمی برای صعود به مرحله بعد دارد.

اولسان هیوندای که در فینال 2020 لیگ قهرمانان آسیا با شکست پرسپولیس قهرمان این رقابت‌ها شد مثل پرسپولیس در رده دوم گروهش قرار دارد، اما با یک تساوی 10 امتیازی خواهد شد و دومی‌اش را در گروه قطعی خواهد کرد، اما برای اطمینان از صعود به عنوان یکی از سه تیم دوم منطقه شرق باید در آخرین هفته پیروز شود. حریف آنها کاوازاکی فرونتال ژاپن صدرنشین گروه است که صعودش را قطعی کرده اما این بازی در کره جنوبی برگزار می‌شود و اولسان می‌تواند به پیروزی مقابل تیمی که انگیزه چندانی برای این مسابقه ندارد امیدوار باشد. بازی رفت دو تیم در ژاپن با یک گل به سود کاوازاکی تمام شده بود.

نکته جالب در مورد تیم‌هایی که فعلا در گروه‌های منطقه شرق در رده دوم قرار دارند و شانس صعود به حساب می‌آیند حضور سه تیم از کره جنوبی در رده دوم است که فعلا سه شانس اول صعود به مرحله بعد به عنوان تیم دوم هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: