۹۲۸۱
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید : ۴۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

شماره ۱۰ طلایی پوشان اصفهان در این فصل لیگ قهرمانان آسیا با نام پسر خود شناخته می‌شود.

شماره ۱۰ طلایی پوشان اصفهان در این فصل لیگ قهرمانان آسیا با نام پسر خود شناخته می‌شود.

به گزارش فراتیتر، فرشاد احمدزاده در این فصل شکل متفاوتی از زندگی شخصی خود را تجربه می‌کند چرا که او حالا پدر شده و صاحب یک فرزند پسر است. فرشاد احمدزاده که نام پسر خود را کایان نهاده در لیگ قهرمانان آسیای این فصل، این نام را برای پشت پیراهن خود انتخاب کرد.

در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب نامی که پشت پیراهن درج می‌شود تا حدودی به سلیقه بازیکن هم بستگی دارد. به طور مثال گاهی یک بازیکن اول اسم کوچکش و همچنین نام خانوادگی خود را درج می‌کند یا تنها از اسم یا فامیلی استفاده می‌کند. بازیکنان همچنین می‌توانند از مخفف نامشان یا اسم مستعار برای درج شدن پشت پیراهن استفاده کنند.

از ابتدای لیگ قهرمانان این فصل تصمیم فرشاد احمدزاده ستاره خط هافبک سپاهان در بازی‌های آسیایی بسیار مورد توجه قرار گرفت. او با درج کردن نام کایان پشت لباسش بسیاری را شوکه کرد و در تصاویری که از بازی اول سپاهان از رختکن این تیم منتشر شده بود بسیاری را شگفت زده کرد و با نخستین بازی متوجه تصمیم جالب توجه او شدند.

فرشاد که در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس هم درخشیده و تا مراحل پایانی را تجربه کرده بود حالا امیدوار است با سپاهان و نام جدیدی که پشت پیراهنش ثبت شده به مراحل انتهایی لیگ قهرمانان برسد.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: