۹۲۸۷
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید : ۴۰
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

هواداران قرمزها گل منجر به صعود گادوین منشا، اتفاقات بازی مقابل الدحیل و شرایطی که سیدجلال حسینی به وجود آورد را به خاطر دارند.

هواداران قرمزها گل منجر به صعود گادوین منشا، اتفاقات بازی مقابل الدحیل و شرایطی که سیدجلال حسینی به وجود آورد را به خاطر دارند.

به گزارش فراتیتر، سیدجلال حسینی در شرایطی دومین فصل مربیگری خود در کادرفنی پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد که خاطره شیرینی را در دوره بازی‌اش خصوصا برای پرسپولیس و هوادارانش شکل داده است.

پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران بعد از پایان دوره بازی، اکنون دومین حضور خود در نیمکت پرسپولیس را با همراهی یحیی گل محمدی دنبال می‌کند. او در شرایطی تیمش را مهیای دیدار با الدحیل قطر می‌کند که عضوی از تیم تاریخی برانکو ایوانکوویچ در مسیر حذف این حریف قطری در سال 2018 محسوب می‌شد.

پرسپولیس در شرایطی با تک گل کریم بودایف شکست خورده راهی رختکن شده بود که فریاد‌های سیدجلال حسینی و خواسته او برای نمایشی قدرتمندانه و باانگیزه علیرغم تمامی موانع و مشکلات، از خاطرات بازیکنان آن دوره از ذهن آنها پاک شدنی نیست.

کاپیتان وقت پرسپولیس برای اینکه تیمش را به خودباوری در این بازی سخت برساند، ماموریت ثبت گل اول و به تساوی کشاندن بازی را شخصا عهده‌دار شد. گلی که در ادامه باعث شد تا پرسپولیس از این بازی سخت با نتیجه 3-1 برنده از زمین خارج شود و زمینه صعود تاریخی‌اش به فینال نیز فراهم شود.

سیدجلال حسینی هرچند این روزها کم خبرتر از همیشه کار را در پرسپولیس دنبال می‌کند اما قطعا با توجه به نیاز سرخ‌ها به عبور از این حریف، به دنبال تهییچ بازیکنان است تا آنها را مهیای رقابتی سخت با حریف قطری کرده و یک بار دیگر شانس صعود به مرحله بعدی را شکل دهند.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: