۹۲۶۴
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید : ۵۴
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

تمرین در زمین چمن مساعد و ورزشگاهی که نور مناسبی دارد برای پرسپولیس گران تمام شد.

تمرین در زمین چمن مساعد و ورزشگاهی که نور مناسبی دارد برای پرسپولیس گران تمام شد.

به گزارش فراتیتر، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، از کادر فنی این تیم درخواست کرد هر 5 روز یک بار تیمش در زمینی غیر از ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کند تا هم زمین این ورزشگاه استراحت کند هم بازیکنان تیم شرایط متفاوتی را در تمرین تجربه کنند.

به همین خاطر دیروز تمرین پرسپولیس در ورزشگاه شهید دستگردی در اکباتان تهران برگزار شد که زمین بسیار همواری داشت و اعضای تیم از تمرین در این زمین راضی بودند. همچنین نور این ورزشگاه هم بسیار مناسب بود و با اینکه زمانی از تمرین زیر نور برگزار شد اما هیچ مشکلی وجود نداشت و حتی کیفیت عکس‌های تمرین نیز به مراتب از روزهای قبل بهتر بود.

با این وجود حضور در زمین دستگردی و تمرین در این ورزشگاه برای پرسپولیس گران تمام شد، چرا که مسئولان این ورزشگاه برای هر جلسه تمرین از پرسپولیس 150 میلیون تومان می‌گیرند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که به نظر نمی‌رسد عرف قیمت اجاره زمین تمرین و حتی ورزشگاهی با بهترین امکانات در تهران این رقم باشد.

جالب اینکه مسئولان ورزشگاه شهید دستگردی یا همان پاس قوامین ابتدا این پول را دریافت می‌کنند و سپس اجازه تمرین می‌دهند تا از پرسپولیس طلبکار نباشند.

گفتنی است پرسپولیس قبل از بازی النصر هم یک بازی تدارکاتی مقابل نساجی در همین ورزشگاه برگزار کرد که برای آن بازی هم 150 میلیون تومان پرداخت کرده بود.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: