۹۴۰۷
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
تعداد بازدید : ۳۷
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

گل‌محمدی می‌گوید در صورتی‌که تیمش تمرکز داشته باشد، می‌تواند حریف را شکست دهد.

گل‌محمدی می‌گوید در صورتی‌که تیمش تمرکز داشته باشد، می‌تواند حریف را شکست دهد.
به گزارش فراتیتر، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل حضور یافت و در مورد این دیدار صحبت کرد.
او در مورد آلودگی هوا نیز صحبت کرد و گفت که با این شرایط از هواداران درخواستی برای حضور در ورزشگاه نداشته است.

سرمربی پرسپولیس همچنین در خصوص تیم حریف گفت که این تیم فقط دو بازیکن خود را در اختیار ندارد اما تیم او ۴ بازیکن را در ترکیب خود نخواهد داشت.

* صحبت‌های اولیه؟
دیشب، شب بزرگداشت آقای کلانی بود. برای ایشان ‌و پیشکسوتان پرسپولیس آرزوی سلامتی و بهروزی داریم. انشالله خدا به آن‌ها سلامتی بدهد.

* بازی الدحیل؟
همه حساسیت و سختی بازی مقابل الدحیل را می‌دانیم. تیم قابل احترام، حرفه‌ای و خوبی هستند. بازیکنان خوب و کادرفنی مجربی دارند.

* شانس پیروزی؟
بچه‌های ما ما هم انگیزه فوق‌العاده‌ای دارند تا بتوانند این بازی را با پیروزی تمام کنند. قطعا باید سعی کنیم تمرکز خوبی در بازی داشته باشیم. هم در بخش دفاعی و هم در بخش حمله‌ای، باید بتوانیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید به موقع استفاده کنیم. خیلی مهم است که فرصت‌طلب باشیم و با حمایت و انرژی از هواداران که به نظرم فردا روز باشکوهی برای پرسپولیس خواهند داشت، نتیجه خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

* غیبت چند بازیکن الدحیل؟
ما چهار بازیکن خوبمان را نداریم اما الدحیل فقط کوتینیو و سمدو را ندارد. ضمن اینکه چند بازیکن مصدوم این تیم رسیده و فکر می‌کنم با تیم کامل و خوب جلوی ما قرار می‌گیرند. ما انگیزه خوبی داریم و مطمئنم بچه‌ها نمایش خوبی خواهند داشت، با سه امتیاز.

* آلودگی هوا و احتمال لغو بازی؟
نمی‌دانم و چیزی هم به ما اعلام نکردند. باتوجه به هماهنگی انجام‌شده، بعید است تاخیر باشد. آلودگی هوا خیلی زیاد است و دقت کرده باشید باتوجه به آلودگی من هم خیلی به هواداران نگفتم که بیایند. امیدوارم همه مردم سالم باشند و مراقب خودشان باشند. واقعا شرایط هوایی فوق‌العاده بد است. انسالله اتفاقی برای کسی نیفتد. به هر حال فکر کنم مسئولین باید فکر اساسی کنند، تازه اول سرماست. انشالله هوا خوب باشد.

* خرید بلیت در کم‌ترین زمان ممکن. چه توصیه‌ای به هواداران دارید؟
ببینید فوتبال ۹۰ دقیقه است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ممکن است گل هم بخوریم. حمایت ۹۰ دقیقه‌ای هواداران خیلی می‌تواند کمک کند. امیدوارم با حضور پرشور تیم را کمک کنند. بازوی تیم هواداران هستند و انگیزه خیلی خوبی از هواداران می‌گیریم.

* آگاهی از نتایج سایر تیم‌ها - تاثیر در بازی فردا؟
احساس من این است که ما فقط فردا به برد احتیاج داریم. حالا هر نتیجه در بازی‌های دیگر باشد، قطعا فقط باید سه امتیاز بگیریم و تازه بعد از گرفتن سه امتیاز، ممکن است حتی به تفاضل هم احتیاج داشته باشیم. ما فقط باید ببریم و تساوی دردی از ما دوا نخواهد کرد و نمی‌توانیم صعود کنیم. فقط بحث گرفتن سه امتیاز اهمیت دارد.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: