۹۴۷۰
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید : ۴۱
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی با الدحیل را معرفی کرد.

یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی با الدحیل را معرفی کرد.
به گزارش فراتیتر، تیم پرسپولیس در حالی به مصاف الدحیل خواهد رفت که در این بازی علاوه بر مصدومان همیشگی، امید عالیشاه را نیز در اختیار نخواهد داشت تا یحیی با دست کاملا بسته، ترکیب تیمش را برای این بازی بچیند.

با این حال در خط دروازه علیرضا بیرانوند مهره همیشگی و تغییرناپذیر پرسپولیس است و در این بازی هم از قفس توری سرخپوشان محافظت خواهد کرد تا شاید یک کلین‌شیت دیگر را هم برای تیمش ثبت کند.

خط دفاعی پرسپولیس هم برای این بازی تغییری ندارد و زوج گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی در مرکز خط دفاع حضور خواهند داشت و دانیال اسماعیلی‌فر به همراه علی نعمتی در جناحین بازی می‌کنند.

دانیال که در آخرین تمرین پرسپولیس دچار یک مصدومیت و گرفتگی شده بود، برای این بازی مشکل خاصی ندارد و از ابتدا برای تیمش بازی خواهد کرد.

در خط میانی سرخپوشان، یحیی مجبور به استفاده از میلاد سرلک و مسعود ریگی شده تا دو هافبک دفاعی را در ترکیب تیمش داشته باشد اما احتمالا سرلک در پست شماره هشت و شاید حتی ده بازی خواهد کرد و جلوتر از ریگی، نزدیک به دروازه خواهد بود.

برای جناحین سعید صادقی و مهدی ترابی مورد اعتمادترین بازیکنان یحیی هستند و با تکنیک خاص خود می‌توانند گره از کار تیم پرسپولیس باز کنند.

سروش رفیعی در این دیدار نیز بازی‌ساز سرخپوشان است و در خط حمله نیز شهاب زاهدی جلوتر از نبیل باهویی برای پرسپولیس بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس به این شرح است:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، سروش رفیعی و شهاب زاهدی

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: