۹۴۱۲
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید : ۳۶
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

داور لیگ برتری بعد از دو ماه دوری قضاوت را از سر می گیرد. 

داور لیگ برتری بعد از دو ماه دوری قضاوت را از سر می گیرد. 

به گزارش فراتیتر، وحید زمانی یکی از داوران لیگ برتری این فصل بود که به‌خاطر اشتباه در هفته هفتم در مسابقه تیم‌های شمس‌آذر قزوین و ذوب‌آهن اصفهان حدود دو ماه است از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفته و حالا باید در لیگ یک به ادامه قضاوت خود بپردازد.

این داور پس از اینکه در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر به‌عنوان داور چهارم در دیدار تیم‌های «پرسپولیس- آلومینیوم اراک» و «مس رفسنجان- نساجی مازندران» حضور داشت، در هفته‌های سوم و پنجم نیز قضاوت مسابقه «ملوان انزلی - استقلال خوزستان» و «صنعت نفت آبادان- گل‌گهر سیرجان» را عهده‌دار بود، اما داوری هفته هفتم برای او دردسرساز شد.

عملکرد وحید زمانی در مسابقه هفته هفتم لیگ برتر بین شمس‌آذر قزوین و ذوب‌آهن اصفهان کاری کرد تا کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم به محرومیت او بگیرد و دیگر داوری لیگ برتر را به او ندهد.

این داور پس از قضاوت مسابقه شمس‌آذر و ذوب، دیگر قضاوت مسابقات لیگ برتری را در اختیار نداشت، اما در دو مسابقه هفته‌های دهم و یازدهم مقابل «استقلال- تراکتور» و «مس رفسنجان- صنعت نفت» داور چهارم بود ولی حالا باید در لیگ یک داوری کند.

مسابقه حساس تیم‌های مدعی صعود سایپا تهران و نفت مسجدسلیمان فردا سه‌شنبه در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران برگزار می‌شود که وحید زمانی به‌عنوان داور وسط این دیدار انتخاب شده تا دوباره نمره حضور در لیگ برتر را بگیرد.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: