۹۳۶۵
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید : ۵۶
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سایمون هوپر، داور بازی منچستر سیتی-تاتنهام، با تصمیمی بحث‌برانگیز و عجیب و غریب یک موقعیت صددرصد گلزنی را از میزبان گرفت و یک جنجال بزرگ را رقم زد.

سایمون هوپر، داور بازی منچستر سیتی-تاتنهام، با تصمیمی بحث‌برانگیز و عجیب و غریب یک موقعیت صددرصد گلزنی را از میزبان گرفت و یک جنجال بزرگ را رقم زد.

به گزارش فراتیتر، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته فوتبال اروپا، منچستر سیتی و تاتنهام در ورزشگاه اتحاد مقابل همدیگر قرار گرفتند. پپ گواردیولا در نشست خبری‌اش پیش از این بازی در پیامی هواداران را دعوت به حضور در ورزشگاه کرد و به آنها وعده داد که روز یکشنبه قرار است خوش‌گذرانی کنند.سایمون هوپر، داور بازی منچستر سیتی-تاتنهام، با تصمیمی بحث‌برانگیز و عجیب و غریب یک موقعیت صددرصد گلزنی را از میزبان گرفت و یک جنجال بزرگ را رقم زد.

انفجار هالند: خشم‌برانگیزترین سوت فوتبال جهان!

به گزارش فراتیتر، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته فوتبال اروپا، منچستر سیتی و تاتنهام در ورزشگاه اتحاد مقابل همدیگر قرار گرفتند. پپ گواردیولا در نشست خبری‌اش پیش از این بازی در پیامی هواداران را دعوت به حضور در ورزشگاه کرد و به آنها وعده داد که روز یکشنبه قرار است خوش‌گذرانی کنند.

 

سایمون هوپر اما چنین فکر نمی‌کرد و به نوعی مانع اصلی خوش‌گذرانی بازیکنان سیتی بود. شاگردان پپ گواردیولا در ابتدای بازی با گل سون هیونگ مین مواجه شدند. ۳ دقیقه بعد و در دقیقه ۹، سون با یک گل‌به‌خودی بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه ۳۱ فیل فودن سیتی را به برتری رساند.
در نیمه دوم باز هم این تاتنهام بود که به گل رسید‌. جیووانی لوسلسو بازی را مساوی کرد. سیتی این گل را هم با گل جک گریلیش پاسخ داد، اما تیم پوستکوگلو تسلیم‌شدنی نبود و این بار کولوسفسکی بازی را ۳-۳ کرد.

درحالی‌که داور ۵ دقیقه وقت اضافه گرفته بود و بازی رو به اتمام بود، در دقیقه ۴+۹۰ ارلینگ هالند در میانه میدان صاحب توپ شد، او با خطای امرسون رویال مواجه شد، اما توانست توپ را برباید و در موقعیت خوبی برای پاس به گریلیش قرار بگیرد. داور هم بلافاصله دستانش را به نشانه آوانتاژ بالا برد و همه چیز برای حمله‌ای عالی و گل چهارم سیتی آماده بود.

هالند با پاسی زیبا گریلیش را صاحب توپ کرد، او می‌توانست در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، اما ناگهان سایمون هوپر که به نظر می‌رسید با کاهش تمرکز مواجه شده است، تصمیمش را برگرداند و خطای رویال بر روی هالند را گرفت. همه حاضران در ورزشگاه و هواداران از این تصمیم او انگشت به دهان ماندند، زیرا حتی پرچم کمک داور هم به نشانه آفساید گریلیش بالا نرفته بود و داور دلیلی برای متوقف کردن بازی نداشت.

در همین حین پیتر دروری، گزارشگر معروف بازی، بر روی این صحنه گفت: «گریلیش از همه رد شده بود و به چشمان ویکاریو خیره شده بود، به نظر نمی‌رسید کسی بتواند او را متوقف کند، اما ناگهان داور سوت زد و او را متوقف کرد.»
پس از سوت داور، بازیکنان سیتی با عصبانیت به سمت هوپر هجوم بردند تا به شدت به او اعتراض کنند. او مانع به‌دست‌آمدن یک موقعیت کامل گلزنی برای سیتی شده بود. تصاویر اعتراض بازیکنان سیتی در فضای مجازی منتشر شده و مورد بحث هواداران قرار گرفته است‌.

1962024
1962023

1962026

1962027

هالند از همه بازیکنان خشمگین‌تر بود و علاوه‌بر اعتراض شدیدش در آن صحنه، در پایان بازی نیز به داور اعتراض کرد. او پس از اعتراض شدید به داور و گفتن کلماتی به او در راه رفتن به رختکن با بازیکنان تاتنهام از جمله جیووانی لوسلسو هم درگیری جزئی‌ای داشت. مثل اینکه لوسلسو از اعتراضات هالند خوشحال نبود و به صحبت‌های او واکنش نشان داده بود. پپ هم به دفاع از شاگردانش آمد. لوسلسو در جریان بازی نیز با آکانجی درگیر شده بود.

هالند در حال رفتن به تونل نیز خطاب به داور فریاد می‌زد «گم شو! گم شو.»

1962030

تماشاگران نیز که مانند بازیکنان از دست سایمون هوپر عصبانی بودند، با شعارهایی از جمله «تو برای داوری مناسب نیستی» و «گم شو و برو خانه‌ات استراحت کن» از خجالت داور بازی درآمدند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم اتحادیه داوران لیگ برتر انگلیس که در این فصل به شدت پرکار بوده‌اند و اشتباهات داوران را توضیح داده و بعضا آنها را توجیه کرده است، در مورد این اتفاق چه می‌گوید.

پپ گواردیولا در صحبت‌هایش پس از پایان بازی درمورد این تصمیم هوپر گفت: «سؤال بعدی. به این سؤال جواب نمی‌دهم. من مثل آرتتا صحبت نمی‌کنم. وقتی تصویر را مرور می‌کنید تشخیص اینکه چه اتفاقی می‌افتد سخت است. داور تصمیم می‌گیرد بازی را ادامه دهد و ناگهان سوت می‌زند. نمی‌فهمم.»

 
 
منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: