۹۳۷۲
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
تعداد بازدید : ۳۳
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سپاهان از شانس بسیار خوبی برای صعود برخوردار است، مگر اینکه زمین و آسمان دست به دست هم بدهد و اتفاقات باورنکردنی رخ دهد تا تیم مورایس از دور مسابقات کنار برود.
 

سپاهان از شانس بسیار خوبی برای صعود برخوردار است، مگر اینکه زمین و آسمان دست به دست هم بدهد و اتفاقات باورنکردنی رخ دهد تا تیم مورایس از دور مسابقات کنار برود.

سپاهان یک امتیاز بگیر و آسیایی بمان

به گزارش فراتیتر، آخرین دور از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از راه رسید و سپاهان یکی از تیم‌هایی است که برای رسیدن به دور بعدی مسابقات تلاش می‌کند. شاگردان مورایس وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی دارند و حتی می‌توانند به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

زردپوشان اصفهانی که در عین حال می‌توانند رتبه نخست جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دهند، ممکن است که از دور پیکارها نیز حذف شوند. هر دو احتمال برای سپاهان وجود دارد و حتی ممکن است صعود آنها پیش از آغاز بازی با الاتحاد نیز تا حدود بسیار زیادی قطعی شود که در نوع خود جالب توجه است.

1962011

سپاهان در حال حاضر، در میان پنج تیمی که در گروه‌های خود دوم هستند، بهترین عملکرد را دارد. آنها با 10 امتیاز و تفاضل گل 9+ بهتر از نوبهار نمنگان کار کرده‌اند که همین تعداد امتیاز با تفاضل گل 4+ را ثبت کرده است. پرسپولیس و الشارجه نیز هشت امتیازی هستند و پاختاکور نیز هفت امتیاز را به دست آورده است.

در زیر، به بررسی شرایط صعود سپاهان به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا می‌پردازیم:

* پیروزی سپاهان برابر الاتحاد
نیازی به گفتن این موضوع نیست و همه می‌دانند که با پیروزی سپاهان در بازی فردا شب، آنها به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی می‌شوند و آنگاه الاتحاد با ایستادن در رتبه دوم، مرحله گروهی را به پایان می‌رساند.

اگر تیم مورایس موفق شود در بازی دشوار برابر قهرمان فصل گذشته عربستان پیروز شود، یکی از مقتدرانه‌ترین صعودهای تیم‌های ایرانی را در یک گروه سخت به ثبت می‌رساند.

* تساوی سپاهان 
اگر سپاهان برابر الاتحاد به تساوی برسد، تا حدود بسیار زیادی، صعودش نیز قطعی می‌شود. مگر آنکه نوبهار نمنگان از سد مومبای سیتی عبور کند و همچنین پرسپولیس با 9 گل از سد الدحیل عبور کند و الشارجه نیز 10 بر صفر الفیصلی را شکست دهد.

هر چقدر هم که بگوییم فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است، اما این نتایج قطعا هرگز رخ نخواهد داد و سپاهان با یک تساوی نیز صعودش قطعی است.

1962013

* شکست سپاهان در بازی فردا
اگر سپاهان به الاتحاد ببازد، این تیم باز هم شانس صعود دارد. مگر اینکه نوبهار در بدترین حالت مساوی کند و پرسپولیس و الشارجه بتوانند حریفان خود را شکست دهند که در آن صورت تیم مورایس از دور مسابقات کنار می‌رود.

* صعود پیش از شروع بازی با الاتحاد
بازی فردای الشارجه پیش از دیدار سپاهان به پایان می‌رسد و اگر این تیم نتواند الفیصلی را شکست دهد، آنگاه صعود زردپوشان اصفهانی حتی در صورت شکست نیز تقریبا قطعی می‌شود، چرا که بسیار غیرممکن است که پاختاکور بتواند سه‌شنبه با 9 گل، الفیحاء عربستان را شکست دهد.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: