۹۴۱۰
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید : ۴۱
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه تیم تحت هدایت گل‌محمدی از ضعف در خط حمله رنج می‌برد، گفت، سرخپوشان با ادامه این روند نمی‌توانند روی قهرمانی لیگ حساب کنند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه تیم تحت هدایت گل‌محمدی از ضعف در خط حمله رنج می‌برد، گفت، سرخپوشان با ادامه این روند نمی‌توانند روی قهرمانی لیگ حساب کنند.

به گزارش فراتیتر، حمید درخشان، درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با الدحیل گفت: تساوی برابر النصر در عربستان باعث شد تا امیدهای پرسپولیس برای صعود از این گروه زنده بماند و امیدوارم بازیکنان با انجام یک بازی خوب سه امتیاز بازی با الدحیل را هم بگیرند و به مرحله بعدی صعود کنند. از نظر من الدحیل تیم پرقدرتی نیست و نمی‌تواند برای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دردسر درست کند، ولی با این حال بازیکنان خوب می‌دانند که در مسابقاتی مثل لیگ قهرمانان آسیا نباید هیچ حریفی را دست‌کم گرفت. پرسپولیس برای صعود نیاز به برد دارد و امیدوارم نتیجه دلخواهش را در این بازی به دست بیاورد.

وی با اشاره به شرایط نه چندان خوب پرسپولیس در خط حمله خاطر نشان کرد: پرسپولیس در خط حمله همچنان با مشکل نداشتن یک مهاجم تمام عیار و گلزن مواجه است و شهاب زاهدی هم به تنهایی نمی‌تواند این بار را روی دوش بکشد. شما می‌بینید که پرسپولیس در پنج بازی گذشته موفق به کسب برد نشده است که قطعاً یکی از دلایلش به خط حمله برمی‌گردد و این در حالی است که پرسپولیس در فاز تهاجمی برخی بازیکنانش را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: پرسپولیس از بازی برابر ملوان به یکباره اُفت کرد و چند امتیاز حساس را از دست داد و در طرف مقابل رقیبانش نتایج خوبی گرفتند. پرسپولیس با ادامه این روند نمی‌تواند روی قهرمانی لیگ حساب کند و مشکل خط حمله به هر شکلی باید برطرف شود. اینکه امیدوار باشیم پرسپولیس در هر بازی با نتیجه یک بر صفر به برد برسد اصلاً درست و منطقی نیست و باید برای مشکلات تیم چاره‌ای پیدا کنند.

درخشان راجع به انتقادهای صورت گرفته از باشگاه پرسپولیس بابت جذب نبیل باهویی هم یادآور شد: در این زمینه بارها صحبت کردیم. مهاجم خارجی باید همیشه از بازیکنان ایرانی در سطح بالاتری قرار داشته باشد، ولی متأسفانه پرسپولیس همچنان برای جذب مهاجم خارجی اشتباه می‌کند و مهاجمی توانمند جذب نمی‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: