۹۲۶
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
تعداد بازدید : ۶۱۴
شرکت‌های گروه فن آوا، کویر تایر، مبین انرژی خلیج فارس، لیزینگ آریادانا، قند اصفهان، مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان و سرمایه‌گذاری لقمان که با نماد‌های «فن آوا»، «پکویر»، «مبین»، «ولانا»، «قصفها»، «واحیاء» و «ولقمان» در حال فعالیت هستند در سامانه کدال افشاسازی کردند.
به گزارش روی تیتر، شرکت‌های  گروه فن آوا، کویر تایر، مبین انرژی خلیج فارس، لیزینگ آریادانا، قند اصفهان، مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان و سرمایه‌گذاری لقمان که با نماد‌های «فن آوا»، «پکویر»، «مبین»، «ولانا»، «قصفها»، «واحیاء» و «ولقمان» در حال فعالیت هستند در سامانه کدال افشاسازی کردند.

«فن آوا»: این شرکت در خصوص حذف شرکت فن آوا کارت از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و اعلام کرد: «با توجه به نامه شماره ۱۲۲/۶۰۱۱۶ مورخ هشت بهمن ماه سال ۹۸ سازمان بورس و اوراق بهادار به استحضار می‌رساند شرکت فن آوا کارت به دلیل مشکل سهامدار حقوقی وعدم عرضه آن شرکت در مهلت مقرر از فهرست شرکت‌های ثبت شده نزد آن سازمان حذف شده است و در حال حاضر با توجه به قوانین موجود، در صورتی که شرکت فن آوا کارت بخواهد پذیرش مجدد بگیرد با درخواست کتبی این شرکت به سازمان بورس و اوراق بهادار این موضوع به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید؛ لذا خواهشمند است دستورات مقتضی جهت افشا و اطلاع سهامداران وفعالان بازار سرمایه را مبذول فرمایید.»

 «پکویر»: شرکت کویر تایر هم شرکت دیگری است که زمان پرداخت سود سهامداران خود را اعلام کرد. بر اساس این اطلاعیه، سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۰ مرداد ماه سال ۹۹ از طریق بانک سپه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری از از ۲۰ مهر ماه سال ۹۹ می‌توانند سود خود را دریافت کنند.

 
افشاسازی «پکویر»، «قصفها» و ۵ نماد دیگر


«مبین»: این نماد نیز از محدودیت مجدد مصرف گاز خوراک شرکت‌های پتروشیمی خبر داد و در اطلاعیه خود اعلام کرد: «با توجه به اعلام شرکت گاز استان بوشهر در خصوص لزوم اعمال محدودیت مصرف گاز خوراک برای شرکت‌های مصرف کننده، به استحضارمی‌رساند محدودیت مذکور مجددا از ۲۰ بهمن ماه سال ۹۸ به صورت مرحله‌ای اعمال شده است. ضمـنا با توجه به اینکه انتظار می‌رود تا پایان هفته جاری دریافت گاز خوراک برقرار شود و ازطرفی گاز سوخت نیز در حال حاضر تحویل شرکت مبین انرژی خلیج فارس می‌شود، موضوع قطع گاز خوراک تاثیر با اهمیتی بر EPS شرکت نخواهد داشت. بدیهی است در صورت استمرار این موضوع، آثار مالی ناشی از عدم مصرف سرویس‌های جانبی توسط مصرف کنندگان گاز خوراک، در صورت با اهمیت بودن، به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.»

«ولانا»: شرکت لیزینگ آریادانا نیز زمان پرداخت سود سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه سال ۹۸ را منتشر کرد.

بر اساس این اطلاعیه سهامداران حقیقی می‌توانند از تاریخ یک مهر ماه سال ۹۹ از تمامی شعب بانک صادرات سود خود را دریافت کنند.

سهامداران محترم حقوقی نیز از ۱۵ مهر ماه سال ۹۹ قادر به دریافت سود خود خواهند بود.

 
افشاسازی «پکویر»، «قصفها» و ۵ نماد دیگر


«قصفها»: سود این نماد که برای هر سهم ۲۴۵۰ ریال تصویب شده بود نیز بر اساس جدول زیر پرداخت خواهد شد.

 
افشاسازی «پکویر»، «قصفها» و ۵ نماد دیگر


«واحیاء»: شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان هم در اطلاعیه خود از خرید ۳۳/۷۴ درصد سهام کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: «شرکت کردن در مزایده واگذاری ۳۳/۷۴ درصد سهام شرکت کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان (سهامی خاص) متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری توسعه توکا به مبلغ ۱۳۵ میلیارد ریال صورت گرفت و این شرکت برنده مزایده اعلام شد.»

«ولقمان»: نماد «ولقمان» نیز زمان پرداخت سود سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه سال ۹۸ را اصلاح کرد.

بر اساس این اطلاعیه، سهامداران حقیقی از یک مهر ماه سال ۹۹ سود خود را دریافت می‌کنند و سهامداران حقوقی نیز ۲۰ مهر ماه سال ۹۹ می‌توانند برای دریافت سود خود اقدام کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: