۹۹۲۶
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
تعداد بازدید : ۳۶
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، حاضر به قبول پیشنهاد یک میلیارد یورویی پاری‌سن‌ژرمن نشده است.

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، حاضر به قبول پیشنهاد یک میلیارد یورویی پاری‌سن‌ژرمن نشده است.

به گزارش فراتیتر، قرارداد امباپه در پایان فصل جاری با پاری‌سن‌ژرمن به اتمام خواهد رسید و هنوز خبری از تمدید قرارداد این بازیکن با این باشگاه منتشر نشده است. 

درگیری‌های به وجود آمده بین دو طرف در تابستان گذشته باعث شده که حساسیت درباره این موضوع بیش از پیش افزایش پیدا کند و هواداران پی اس جی و البته رئال مادرید همه اتفاقات و جزئیات را با دقت دنبال می‌کنند. 

پیش از این بسیاری از رسانه‌های نزدیک به رئال مادرید خبر داده بودند که این ستاره فرانسوی دیگر فرصت چندانی برای حضور در این باشگاه نخواهد داشت و باید به‌صورت جدی تصمیم نهایی درباره آینده‌اش را در سریع‌ترین زمان ممکن اتخاذ کند و پاسخ پیشنهاد این باشگاه را بدهد. 

 
1954865

با توجه به این که قرارداد او در پایان فصل جاری با پی اس جی به اتمام خواهد رسید، این بازیکن از نظر قانونی اجازه دارد که با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی و از ژانویه سال آینده میلادی با هر باشگاهی خارج از لیگ فرانسه مذاکره و پیش قرارداد امضا کند. 

مدیران رئال که تجربه تلخی از توافق شفاهی دفعه گذشته با امباپه که در نهایت به آن وفادار نماند و قراردادش را با پی اس جی تمدید کرد دارند، حاضر نیستند این‌بار هم بازی او، خانواده‌اش و خصوصا مادرش که مدیر برنامه‌های این بازیکن هم به حساب می‌آید را بخورند و خواهان امضای پیش قرارداد رسمی هستند. 

1955415

مطرح شدن این بحث باعث شده که مدیران پی اس جی هم به شدت نگران این وضعیت باشند و برای حفظ این ستاره در پارک دو پرنس به آب و آتش بزنند و حالا توماس گونزالس، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شده که این باشگاه پیشنهادی باورنکردنی را به او ارائه کرده است. 

پاری‌سن‌ژرمن به امباپه و خانواده‌اش اعلام کرده که آماده است تا مبلغ یک میلیارد یورو برای سه سال به این بازیکن پرداخت کند، تنها در صورتی که او حاضر به امضای قراردادی تا سال 2027 با این باشگاه باشد. 

اما نکته جالب اینجاست که امباپه حاضر به قبول این پیشنهاد نشده و آن را رد کرده است. به نظر می‌رسد که این بازیکن این‌بار برای ترک پاریس و پوشیدن پیراهن رئال مادرید مصمم است و قصد دارد با پیوستن به این باشگاه شانسش را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و کسب جایزه توپ طلا بالا ببرد. 

1961109
منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: