۹۹۴۶
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید : ۱۱۸
نرخ نهایی  خودروی کرولا ۱۲۰۰ سی سی توربو مدل ۲۰۲۳ برای ثبت‌نام توسط شرکت واردکننده که شماره‌گذاری آن  از ابتدای هفته جاری آغاز شد، ۲,۰۱۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان تعیین گردیده است.

نرخ نهایی  خودروی کرولا ۱۲۰۰ سی سی توربو مدل ۲۰۲۳ برای ثبت‌نام توسط شرکت واردکننده که شماره‌گذاری آن  از ابتدای هفته جاری آغاز شد، ۲,۰۱۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان تعیین گردیده است.

به گزارش فراتیتر، قیمت خودروها تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. یکی از این عوامل، عرضه و تقاضا در بازار خودرو است. در صورتی که تقاضا برای خودروها بیشتر باشد از عرضه، قیمت آن‌ها افزایش می‌یابد. عوامل دیگری مانند نرخ ارز، قیمت قطعات و مواد اولیه، تعرفه‌های وارداتی، مالیات‌ها و هزینه‌های تولید نیز بر قیمت خودروها تأثیرگذار هستند. همچنین، تغییرات در فصل‌های مختلف سال نیز می‌تواند بر قیمت خودروها تأثیر بگذارد. به طور کلی، قیمت خودروها تحت تأثیر عوامل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی قرار می‌گیرد که هر کدام می‌توانند تأثیر مستقیم یا غیرمستقیمی بر قیمت خودروها داشته باشند.

درحال‌حاضر، این خودرو به‌دست مشتریان رسیده و نرخ آن در بازار خودرو به میزان ۴ تا ۴.۱۵۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

متاسفانه آن موتور تنفس طبیعی اما قابل قبولی که در نسل یازدهم کرولای وارداتی به ایران (اتاق E۱۷۰) دیده بودیم، دیگر در نسل دوازدهم این خودرو که به کشورمان آمده است، وجود ندارد چراکه شرکت معین خودرو، ضعیف‌ترین پیشرانه ممکن را برای این ژاپنی، درنظر گرفته است.

مشخصات فنی تویوتا کرولا معین خودرو

نوع موتور ۴سیلندر تنفس طبیعی
حجم موتور ۱.۲لیتر توربو
حداکثر قدرت ۱۱۶اسب بخار
حداکثر گشتاور ۱۸۵نیوتن متر
مصرف ترکیبی ۵.۶لیتر
گیربکس CVT
حجم باک ۵۰لیتر
امکانات رفاهی کرولا وارداتی

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی شرکت معین خودرو، تویوتا کرولای وارداتی با ویژگی‌های زیر، تحویل خریداران ایرانی‌اش می‌شود:

تویوتا-کرولا-۲۰۲۳


کروز کنترل هوشمند

. ترمزهای ABS و EBD

. سیستم کنترل پایداری

. سیستم صوتی با ۶ اسپیکر

. استارت دکمه‌ای

. مانیتور ۹ اینچی لمسی

. دوربین عقب

. نویگیشن، بلوتوث و USB

. چراغ مه شکن عقب

. سنسور پارک جلو و عقب

. سنسور باران

. تهویه اتومات

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: