۱۴۳۵۷
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
تعداد بازدید : ۲۶
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

جود بلینگام از ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی و هم تیمی سابقش در بروسیا دورتموند می‌خواهد که به رئال مادرید بیاید.

جود بلینگام از ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی و هم تیمی سابقش در بروسیا دورتموند می‌خواهد که به رئال مادرید بیاید.

به گزارش فراتیتر، جود بلینگام که از زمان انتقالش به برنابئو در ۲۶ بازی ۱۸ گل به ثمر رسانده است، دو فصل را در کنار هالند در بوندس لیگا بازی کرد تا اینکه ملی پوش نروژی در سال ۲۰۲۲ به سیتی پیوست. در این مدت این دو ستاره دوستان صمیمی باقی ماندند و اکنون هافبک انگلیس امیدوار است که بار دیگر با ستاره نروژی این بار در مادرید هم تیمی شود.

هالند در ۷۱ بازی برای دورتموند ۷۰ گل به ثمر رساند و به روند خوبش در سیتی ادامه داد و فصل گذشته ۵۲ گل در ۵۳ بازی به ثمر رساند و این فصل نیز تاکنون ۱۹ گل به ثمر رسانده است.

بلینگام و هالند در روزهای اخیر درباره پیوستن ستاره نروژی به این تیم صحبت کردند و بازیکن انگلیسی از هالند دعوت کرد تا در تابستان پیشنهاد رئال را قبول کند و راهی این تیم در لالیگا شود.

هالند که پس از تقریباً دو ماه مصدومیت به میادین بازگشت، بند آزادسازی دارد که برای تیم‌های غیرانگلیسی رقم زیادی نیست.

چیزی که مشخص است این که رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۴ تلاش خواهد کرد که از بین ام‌باپه و هالند یک بازیکن را جذب کند که تمایل باشگاه به سمت هالند بیشتر از ام‌باپه است. تابستان ۲۰۲۴ ام‌باپه بازیکن آزاد خواهد شد اما هالند با سیتی قرارداد دارد و رقم فسخ قرارداد او ۲۲۰ میلیون یورو است و طبق اعلام روزنامه آس باشگاه رئال با وجود این رقم فسخ قرارداد سنگین علاقه زیادی به جذب هالند دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: