۱۴۴۲۷
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
تعداد بازدید : ۳۴
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

رئال‌مادرید برای داربی حساس با اتلتیکو با وضعیت بحرانی در خط دفاعی روبرو شده است.

رئال‌مادرید برای داربی حساس با اتلتیکو با وضعیت بحرانی در خط دفاعی روبرو شده است.

به گزارش فراتیتر و به نقل از آس، رئال مادرید و اتلتیکومادرید فردا یکشنبه در دیداری حساس در لالیگا برابر هم به میدان می روند. زنگ خطر در رئال‌مادرید با مصدومیت آنتونیو رودیگر به صدا درآمده است. این مدافع آلمانی در دیدار مقابل ختافه در نیمه دوم مصدوم شد و حضورش در دیدار با اتلتیکو در هاله‌ای از ابهام است.

با این‌ها همه چیز به خود رودیگر بستگی دارد. اگر درد آنقدر کاهش یابد که بتواند شرایط بازی داشته باشد، آنتونیو اولین کسی خواهد بود که اعلام آمادگی خواهد کرد تا در داربی مادرید به میدان برود؛ آن هم در شرایطی که غیبت او کار را برای رئال در این دیدار سخت خواهد کرد.

به دلیل مصدومیت میلیتائو و آلابا، رئال‌مادرید در خط دفاع با شرایط حساس و بحرانی روبرو شده است و غیبت رودیگر می‌تواند برنامه‌های آنچلوتی را برای این دیدار خدشه‌دار کند.

رئال‌مادرید این فصل با شکستی که برابر اتلتیکو متحمل شد، از کوپا دل ری کنار رفت و اولین جام فصل را از دست داد ولی در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار دارد و به دنبال رسیدن به عنوان قهرمانی در پایان فصل است.

کارلتو امیدوار است بتواند روی مدافع جنگجوی خود برای این دیدار حساب کند. ران پای چپ این بازیکن دچار کوفتگی شدید شده و به همین دلیل، شاید آنچلوتی مجبور شود تغییراتی در ترکیب اعمال کند.

این در حالی است که اورلین شوامنی نیز از حضور در داربی مادرید محروم است و باشگاه تلاش می‌کند تا کارت زرد او بخشیده شود. با همه این‌اتفاقات آنچلوتی تنها ناچو را دارد تا به عنوان مدافع میانی برابر اتلتیکو از آن استفاده کند.

رئالی‌ها در بازی قبلی توانستند ختافه را شکست دهند. شاگردان کارلتو در هر نیمه یک بار توسط خوسلو دروازه حریف خود را گشودند تا در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسند.

رئال مادرید با ۵۷ امتیاز و ۲ امتیاز بیشتر نسبت ژیرونا صدرنشین لالیگا است و بارسلونا و اتلتیکومادرید نیز در تعقیب این دو تیم است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: