۹۹۷۱
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید : ۴۰
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ارزش فروش شرکت‌های دانش‌بنیان به 435 هزار میلیارد تومان رسید.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ارزش فروش شرکت‌های دانش‌بنیان به 435 هزار میلیارد تومان رسید.

‌‌‌‌‌به گزارش فراتیتر، سیاوش ملکی‌فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق بر اساس مصوبه مجلس در سال 89 و با سرمایه 3 هزار میلیارد تومان راه‌اندازی شد و در حال حاضر ارزش فروش شرکت‌های دانش‌بنیان به 435 هزار میلیارد تومان و ارزش صادرات محصولات دانش‌بنیان ایرانی به یک میلیارد دلار می‌‌رسد.

وی گفت: 266 هزار نفر در کشور در شرکت‌های دانش‌بنیان مشغول فعالیت هستند و ما با صندوقی با سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی توانسته‌ایم 78 خدمت مختلف از جمله تسهیلات، ضمانت سرمایه‌گذاری و سایر خدمات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به این شرکت‌ها به ارزش بیش از 47 هزار میلیارد تومان ارائه کنیم.

ملکی‌فر گفت: هدف نهایی افزایش سهم دانش‌بنیان از اقتصاد کشور است و تاکنون 41 رویداد در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان در رشته‌های مختلف غذایی، حمل و نقل، صنعت هوایی و سایر زمینه ها برگزار شده و ارزش تفاهم‌نامه‌های منعقدشده به 5 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

به گفته وی؛ نمایشگاهی از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در این ساختمان برگزار شده و شرکت‌های دانش‌بنیان جدیدترین محصولات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه می‌کنند.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: