۱۱۰۷۲
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
تعداد بازدید : ۴۹
مشتریان بانک شهر که در مشاغل پزشکی و غیرپزشکی فعال هستند، امکان درخواست وام «شهریار» این مجموعه را دارند.

مشتریان بانک شهر که در مشاغل پزشکی و غیرپزشکی فعال هستند، امکان درخواست وام «شهریار» این مجموعه را دارند.
به گزارش فراتیتر، سقف تسهیلات این طرح برای فعالان حوزه پزشکی 2 میلیارد تومان و غیرپزشکی 1 میلیارد تومان اعلام شده است.
افرادی که به دریافت وام شهریار تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا افتتاح کنند.
درخواست این تسهیلات به ایجاد میانگین حساب نیاز دارد که باید حداقل سه ماه از آن بگذرد. افرادی که مایل به دریافت این مبلغ تسهیلات هستند، باید ضامن رسمی به همراه سند ملکی معتبر به نام خود را به بانک ارائه بدهند.
لازم به ذکر است که کل مبلغ تسهیلات در اختیار وام گیرنده قرار نمی‌گیرد و 16 درصد آن نزد بانک تا زمان تسویه اقساط مسدود خواهد شد. نرخ سود این تسهیلات طبق اعلام بانک مرکزی 23 درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به انتخاب وام گیرنده می‌تواند 36 ماه یا 48 ماه باشد.
با توجه به مبلغ تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت 48 ماهه، میزان قسط این وام 64 میلیون و 102 هزار و 943 تومان است. کل سود تسهیلات به 1 میلیارد و 76 میلیون و 941 هزار و 268 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 3 میلیارد و 82 میلیون و 399 هزار و 267 تومان خواهد بود.
هدف اصلی بانک شهر از ارائه تسهیلات شهریار فراهم کردن سرمایه در گردش مورد نیاز بابت خرید مواد و ملزومات مصرفی، سرمایه ثابت برای خریدن تجهیزات اداری، سیستم‌های کامپیوتری، دستگاه‌ها و ابزار کار متناسب با نوع تخصص متقاضی و همچنین تامین نقدینگی لازم برای تعمیر یا تامین بخشی از ودیعه اجاره محل فعالیت وام گیرنده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: