۶۷۰۱
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید : ۵۹
هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ۱۶ تا ۱۹ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های این شهر برگزار می شود.

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ۱۶ تا ۱۹ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های این شهر برگزار می شود.

به گفته مدیر برگزاری این نمایشگاه، قرار اشت 6 تا 7 خودرو سواری و تجاری جدید صنعت خودرو در اصفهان رونمایی شود. زمان بازدید از هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ساعت 11 صبح تا 18 عصر خواهد بود.
علیرضا عاجزی مدیر برگزاری هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان در خصوص تعداد شرکت‌های حاضر در این دوره گفت: تا امروز حضور 21 شرکت خودروسازی در این دوره از نمایشگاه قطعی شده است. نکته مهم حضور برخی شرکت‌ها با دست پر و به صورت کامل با زیرمجموعه‌های خود است.
بر اساس اعلام این برگزارکننده نمایشگاه، شرکت‌های مدیران خودرو(با سه برند) ، بهمن موتور(پنج برند)، کرمان موتور(حضور ویژه این شرکت به همراه هلدینگ)، ساینا موتور، تیگارد موتور، کامل دیزل، شایان دیزل، گروه ماموت (سه شرکت)، ایران خودرودیزل، ایران خودرو، گروه آرین در حوزه سواری و تجاری، نیکران موتور و آریا دیزل در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. همچنین نیکران موتور و ایران دوچرخ تنها شرکت های فعال حوزه موتورسیکلت هستند که به نمایشگاه خودرو اصفهان خواهند آمد. همچنین گروه سایپا غایب بزرگ نمایشگاه محسوب می‌شود.
وی در ادامه اظهار داشت: پیش از این نیز اعلام کردیم که نمایشگاه خودرو اصفهان از حضور پررنگ خودروسازانی که در چند نمایشگاه اخیر صنعت خودرو غایب بودند، برخوردار شده است.
وی با اشاره به این موضوع که باید منتظر رویدادهای مختلف از سوی خودروسازان در این نمایشگاه باشیم، بیان کرد: هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، دومین رویداد خودرویی سال جاری در شهر اصفهان پس از دو عنوان نمایشگاهی دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت است که نشان از ظرفیت بالای این استان در صنعت خودرو کشور دارد.
احمدرضا طحانیان، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان نیز در این این خصوص اظهار کرد:در این دوره از نمایشگاه خودرو اصفهان شاهد هستیم که رکورد حضور خودروسازان شکسته شده است و در حال حاضر با بزرگترین نمایشگاه خودرو کشور در سال ۱۴۰۲ مواجه هستیم. برای میزبانی از علاقه مندان به صنعت خودرو، زیرساخت های سایت نمایشگاهی را توسعه داده ایم و امسال بیش از ۱۰۰ درصد ظرفیت پارکینگ افزایش پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: همچنین برای سهولت رفت و آمد بازدیدکنندگان، همکاری با مجموعه های مختلف داریم و زیرساخت به مراتب بهتری نسبت به سال گذشته در نظر گرفته ایم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: