۱۰۰۷۲
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
تعداد بازدید : ۳۴
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در خیابان باغ سپهسالار خبر داد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در خیابان باغ سپهسالار خبر داد.

به گزارش فراتیتر، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر و در تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی ۲۸ ساله‌ای به علت اصابت ضربه جسم تیز به سینه و شدت جراحت وارده فوت نموده است در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که درگیری مابین مقتول و دو نفر مذکر بنام‌های فریبرز و سعید رخ داده که منجر به قتل جوان ۲۸ ساله شده است. 

وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه فریبرز یکی از ضاربان، تنها با گذشت چند ساعت از زمان وقوع جنایت دستگیر و به مقر پلیس دلالت داده شد.
 معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ یکی از متهمان در همان تحقیقات اولیه به مشارکت در درگیری منجر به جنایت اعتراف و گفت: من و سعید در حال قدم زدن در خیابان بودیم که مشاجره لفظی پیش آمد و مقتول با دست ضربه‌ای به صورت من زد و در همین زمان سعید به هواخواهی از من با چاقو یک ضربه به او زد و بلافاصله دو نفری از محل متواری شدیم.

سرهنگ نثاری گفت: با شناسایی عامل اصلی جنایت، اقدامات جهت دستگیری متهم متواری پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و دیگر متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت صادره از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی در اختیار این اداره قرار داده شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: