۱۰۷۹
سه‌شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
تعداد بازدید : ۶۱۱
اجتماعی بهداشت

تیتر یک خبر ویژه

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه با روی تیتر عنوان کرد
دیروز عکس‌هایی از صحن علنی مجلس منتشر شد که در آن‌ها کیف‌هایی قرمز رنگ حاوی مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده مشاهده می ‌شد. در شرایطی که بسیاری از مردم در تامین ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و دیگر لوازم بهداشتی دچار مشکل شده اند و یا نمی‌توانند این لوازم را پیدا کنند یا اگر هم پیدا کنند مجبورند به قیمت‌هایی بسیار بالاتر از قبل تهیه کنند، انتشار این عکس‌ها با جنجال‌هایی همراه بود. به همین جهت مصاحبه‌ای تلفنی با بشیر خالقی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انجام دادیم.
به گزارش روی تیتر دیروز عکس‌هایی از صحن علنی مجلس منتشر شد که در آن‌ها کیف‌هایی قرمز رنگ حاوی مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده مشاهده میشد. در شرایطی که بسیاری از مردم در تامین ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و دیگر لوازم بهداشتی دچار مشکل شده اند و یا نمی‌توانند این لوازم را پیدا کنند یا اگر هم پیدا کنند مجبورند به قیمت‌هایی بسیار بالاتر از قبل تهیه کنند، انتشار این عکس‌ها با جنجال‌هایی همراه بود. به همین جهت مصاحبه‌ای تلفنی با بشیر خالقی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انجام دادیم.

از او پرسیدیم در کیف‌های قرمز رنگی که روی میز نمایندگان دیده می‌شد چه وسایلی قرار داشت؟ وی می‌گوید: در این کیف فقط یک دستمال کاغذی، یک ماسک و یک الکل وجود دارد. نمایندگان باید روزی 5 بار از اثر انگشت استفاده کنند. یک بار برای ورود از بیرون به مجلس. دو بار برای ورود به صحن. یک بار برای حضور و غیاب و یک بار برای رای دادن. به همین جهت این کیف‌ها به نمایندگان داده شد. آیا این‌ها برای نماینده‌ای که 5 بار انگشتش را روی دستگاه‌ها قرار می‌دهد زیادی است؟

وی در پاسخ به این سوال که به عنوان عضوی از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس چه پیگیری‌‌هایی در خصوص کنترل شیوع ویروس کرونا در کشور انجام داده اید، پاسخ داد: دیروز تعدادی از مسئولین وزارت بهداشت را به کمیسیون دعوت کرده ایم و از آن‌ها اطلاعاتی را در خصوص وضعیت فعلی دریافت کرده ایم. همچنین کمیته‌ای با حضور 3 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تشکیل شده است که هر روز در وزارت بهداشت جلسه خواهند داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: