۱۱۰۰۳
سه‌شنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
تعداد بازدید : ۴۶
ضیائیان: پیش‌بینی می‌کنیم حداقل تا اواسط هفته آینده به‌روی شهر تهران جو پایداری حاکم است و وزش باد را به‌اندازه کافی برای تهویه هوا نخواهیم داشت.

ضیائیان: پیش‌بینی می‌کنیم حداقل تا اواسط هفته آینده به‌روی شهر تهران جو پایداری حاکم است و وزش باد را به‌اندازه کافی برای تهویه هوا نخواهیم داشت.

به گزارش فراتیتر، صادق ضیائیان با بیان این‌که "هفته خوبی را برای تهران داشتیم"، اظهار کرد: علاوه بر وزش باد عبور سامانه‌های جوی را در آسمان پایتخت داشتیم و شرایط برای آلودگی هوا فراهم نبود.

وی ادامه داد: فردا چهارشنبه مقداری غلظت آلاینده‌ها در تهران افزایش می‌یابد و روز پنجشنبه وضعیت بهبود می‌یابد، مجدداً از اواخر روز جمعه و به‌ویژه شنبه هفته آینده شرایط برای انباشت آلاینده‌ها در تهران فراهم می‌شود.

وی با ابراز این‌که "هفته آینده به‌احتمال زیاد هفته خوبی به‌لحاظ آلودگی هوا در تهران نداشته باشیم"، افزود:‌ پیش‌بینی می‌کنیم حداقل تا اواسط هفته آینده به‌روی شهر تهران جو پایداری حاکم است و وزش باد را به‌اندازه کافی برای تهویه هوا نخواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوای سازمان هواشناسی درباره بارش‌ها نیز گفت: برای تهران تقریباً از روز سه‌شنبه به بعد انتظار بارش‌ را تا یک هفته آینده نداریم. در کشور نیز امروز اکثر مناطق کشور بدون بارش هستند و روز چهارشنبه نیز این‌گونه است.

ضیائیان اضافه کرد:‌ روز پنجشنبه اما برای استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پیش‌بینی شده است. روز جمعه 8 دی‌ماه نیز شاهد بارش در گیلان، مازندران، شمال شرقی خراسان رضوی، شمال خراسان شمالی و ارتفاعات کرمان خواهیم بود.

وی گفت: روز شنبه در ارتفاعات استان کرمان بارش روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور خیلی انتظاری برای بارش نداریم.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: