۱۱۵۰۳
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
تعداد بازدید : ۵۵
سازمان هواشناسی با هشدار تشدید آلودگی و کاهش کیفیت هوا در کلان‌شهرها از بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی در ۱۳ استان کشور خبر داد.

سازمان هواشناسی با هشدار تشدید آلودگی و کاهش کیفیت هوا در کلان‌شهرها از بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی در ۱۳ استان کشور خبر داد.

به گزارش فراتیتر، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در بخش‌هایی از استان‌های ایلام، لرستان،‌ شرق کرمانشاه، جنوب همدان، خوزستان، یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری،‌کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی رگبار،‌رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر بارش برف روی می‌دهد.

در شمال کشور به‌ویژه استان‌های گیلان و مازندران افزایش ابر و در برخی مناطق بارش‌های خفیف پیش‌بینی شده است. فردا در جنوب شرق کشور استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب شرق کرمان بارش‌های پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می شود.

روز چهارشنبه در برخی مناطق جنوب شرق کشور بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و در شمال کشور به‌ویژه در گیلان و مازندران افزایش ابر و بارش‌های خفیف انتظار می‌رود. در این روز وزش باد در نوار شرقی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز قابل ملاحظه است.

روز پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، مازندران و گلستان افزایش ابر و بارش پراکنده روی می‌دهد.

روز جمعه با ورود سامانه بارشی به کشور در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر، جنوب غرب، برخی مناطق فارس و جنوب خوزستان بارش پیش‌بینی شده است. در سایر مناطق کشور طی 5 روز آینده جو آرام و نسبتاً پایداری پیش‌بینی می‌شود.

همچنین تا سه روز آینده غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش و کیفیت هوا کاهش می‌یابد. طی 5 روز آینده خلیج‌فارس مواج است.

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: