۱۱۷۰۰
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید : ۵۵
اجتماعی آموزش

اخبار ویژه

سخنگوی شورای شهر تهران از اجرای طرح "زیست شبانه مؤمنانه" در شب‌های ماه رمضان خبر داد.

سخنگوی شورای شهر تهران از اجرای طرح "زیست شبانه مؤمنانه" در شب‌های ماه رمضان خبر داد.

به گزارش فراتیتر، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به تغییرات صورت گرفته در سازمان زیباسازی شهرداری تهران و رویکرد این مجموعه با تغییر مدیرعامل اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با توجه به مسئولیتش با مسئولان فرهنگی شهرداری تهران دائم در ارتباط است و جلساتی را برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: این جلسات چه در سطح سیاست‌گذاری و چه در حین عمل و کارهای اجرایی است؛ البته شورای شهر تهران در فرآیند اجرا دخالتی را نمی‌کنند اما مشورت‌های خود را ارائه خواهیم کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به تغییرات در بدنه سازمان زیباسازی تصریح کرد: چه در آن زمانی که صیادی؛ مدیرعامل این سازمان بود چه هم‌اکنون که مذهبی به عنوان مدیرعامل سازمان زیباسازی انتخاب شده است، اقدامات خوبی انجام شده و ایده‌های خوبی در سطح شهر تهران اجرا می‌شود اینکه یک مسئول جابجا می‌شود و مسئول جدید می‌آید و قدری در اجرای برنامه‌ها فاصله‌ای صورت می‌گیرد؛ طبیعی است ممکن است برخی از کارها به تبعیت صلاحیت مدیریتی تغییر پیدا کند و این هم چیز عجیب و غریبی نیست و مسئله مهم برای مدیریت شهری بحث‌های تبلیغاتی پیرامون فضای شهری است.

نادعلی در خصوص صدای پخش اذان در سطح شهر تهران در مساجد افزود: هم‌اکنون طرحی در سازمان زیباسازی در این زمینه در حال پیگیری است علی‌رغم اینکه ما حکمی در این بخش نکرده‌ایم که این کار صورت بگیرد و به صورت خودجوش کاری در حال انجام است و بنده پیگیر هستم و آن را اعلام می‌کنم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری تهران در آستانه ماه رجب، شعبان، رمضان نوروز گفت: إن‌شاءالله در این ایام جشن‌هایی را خواهیم داشت و کارهای دو سال گذشته از زیست شبانه مؤمنانه در ماه رمضان ادامه پیدا خواهد کرد و مطالبه ما از دوستان این بوده که جشن‌ها را همانند سوگواری‌ها مورد توجه قرار بدهند.

سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص برگزاری جلسات قرارگاه اجتماعی گفت: نکته مهمی در این زمینه وجود دارد اینکه مسائل اجتماعی به دلیل پیچیدگی و بهم ریختگی‌ها و فرسایشی که در سنوات گذشته داشته است و در بازه زمانی یک یا دو ماهه بدون تغییر قوانین و تغییر دستگاه‌ها قابل انجام نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تصریح کرد: بعد از معرفی زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در حوزه آسیب‌های اجتماعی حتما ما باید نقطه عطف و دستاوردهای ویژه‌ای داشته باشیم و هماهنگی دستگاه‌ها با دستیار ویژه رئیس جمهور بیشتر شود تا به یک نتیجه قابل لمس تبدیل شود.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه سایر دستگاه‌ها نیز در قرارگاه اجتماعی باید پای کار بیایند، افزود: اگر پای کار نیایند نمی‌توانیم تضمینی بر موفقیت بدهیم و برای چنین موضوعی نباید زمان مشخص کرد. به هر صورت دستگاه‌های دیگر نیز در این بخش ورود جدی داشته‌اند و حتماً دغدغه دارند و حتما رئیس جمهور بعد از مدتی از دستگاه‌ها طلب خواهد کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: