۱۲۰۳۳
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
تعداد بازدید : ۳۱
اجتماعی آموزش

اخبار ویژه

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه با افرادی که اقدام به تولید محتوای مجرمانه در فضای مجازی می‌کنند، برخورد قاطع خواهد شد، گفت: رسانه‌های معاند با سوء‌استفاده از این موضوع شایعه ایجاد محدودیت را ساختند اما برخورد با متخلفان را ادامه می‌دهیم.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه با افرادی که اقدام به تولید محتوای مجرمانه در فضای مجازی می‌کنند، برخورد قاطع خواهد شد، گفت: رسانه‌های معاند با سوء‌استفاده از این موضوع شایعه ایجاد محدودیت را ساختند اما برخورد با متخلفان را ادامه می‌دهیم.

به گزارش فراتیتر، حجت‌الاسلام محمد کاظم موحدی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه دادستان خرم‌آباد که در سالن جلسات دادگستری شهرستان در حال برگزاری است، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: در ایام سالروز ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه(س) هستیم، در خطبه فدکیه، حضرت پس از حمد و ثنای خداوند و اشاره به فلسفه خلقت، پیروی از اهل‌بیت را موجب نظم و انتظام جهان و رهبری از ائمه را سبب وحدت و جلوگیری از بهم‌ریختگی بیان کردند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اگر بتواند دنبال‌روی ائمه دارای نظام و وحدت خواهد بود

دادستان کل کشور با بیان اینکه در دوران انقلاب و با دعوت امام خمینی از مردم به پیروی از خاندان ائمه اطهار مشکلات یکی پس از دیگری حل شد، گفت: امروز اگر به همین ریسمان چنگ زده و آن را رها نکنیم، مشکلات ما حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام موحدی با بیان اینکه تمسک به قرآن و عترت چراغ راه است، افزود: می‌توان با تمسک و بهره‌گیری از سیره نورانی ائمه اطهار به انسجام و انتظام بیش از پیش دست یافت.

وی با طرح این سوال که چرا دشمن از ملت ایران ترسیده و با سرمایه‌گذاری و فریب افراد ناآگاه اقدام به توطئه می‌کند، گفت: اسلام در مقابل دشمن آئین و دستورالعمل دارد و برای رسیدن به هدف کار حرام مرتکب نمی‌شود، از این‌رو دشمن از فرهنگ و آیین ملت ایران اسلامی ترسیده و می‌ترسند که این فرهنگ اسلام جهان‌گیر شود.

دادستان کل کشور ادامه داد: امروز در آمریکا و انگلیس و سراسر اروپا از غزه و فلسطین حمایت می‌کنند و اشاعه این فرهنگ به مکتب امام خمینی(ره) برمی‌گردد.

موحدی با بیان اینکه تنها کشوری که آمریکا قادر به گرفتن ذخایر نفتی آن نبوده، کشور ایران است، افزود: استکبار بدنبال چاه نفت و میادین گازی ایران و برهم زدن استقلال سیاسی جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه با افرادی که اقدام به تولید محتوای مجرمانه در فضای مجازی می‌کنند، برخورد قاطع خواهد شد، گفت: رسانه‌های معاند از این موضوع سوء‌استفاده کرده و شایعه محدودیت را عنوان کرده‌اند، حال اینکه این موضوع صحت نداشته و ما بدنبال برخورد با عاملان معاند تولید محتوای مجرمانه در فضای مجازی هستیم.

دادستان کل کشور، حضور نیروهای نظامی و اطلاعاتی در صحنه‌های مختلف را موجب امنیت کشور دانست و گفت: به طور نمونه امسال نیروی انتظامی بیش از ۵۰ شهید را تقدیم کشور کرده، کمااینکه در هیچ جای دنیا نیرویی فداکارتر از نیروهای مسلح و سربازان اطلاعاتی ایران نداریم.

موحدی در بخش دیگری از سخنان خود با توصیه به کارشناسان قضائی مبنی بر جلوگیری از اطاله دادرسی، تصریح کرد: یکی از مشکلات عمده و عامل مهم اطاله دادرسی در تمام مراحل، ارجاع به کارشناس است.

وی با بیان اینکه دادستان مراکز استان‌ها، دبیر ستاد پیشگیری از وقوع تخلف انتخاباتی هستند، گفت: کاندیداهای مجلس باید توانمندی کار در مجلس را در خود بسنجند و در غیر این صورت رفتن به مجلس جایز نیست.

دادستان کل کشور با بیان اینکه مردم نیز با مشارکت حداکثری خود کاندید متعهد، ملتزم به احکام اسلامی و تابع فرامین رهبری را انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: در این صورت است که مجلس قوی را خواهیم داشت.

موحدی با توصیه به قضات مبنی بر اینکه انصاف را در قضاوت‌ها فراموش نکنند، اظهارکرد: جامعه ایران اسلامی، جامعه آبرومند و با عزتی است، از این‌رو آبروی اشخاص و عزت خانواده‌ها را حفظ کنید.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: