۱۲۴۱۸
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
تعداد بازدید : ۳۸
این طرح به همت معاونت حمایت‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران به اجرا در آمده است.

این طرح به همت معاونت حمایت‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران به اجرا در آمده است.

به گزارش فراتیتر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه سامانه «مددکار شهر» در تمامی مددسراهای شهر تهران راه اندازی شده است، گفت: در چندماه اخیر سامانه «مددکار شهر» راه اندازی شده است و تاکنون تشکیل پرونده برای بیش از ۶۰۰۰ نفر آسیب دیده و در معرض آسیب اجتماعی صورت گرفته است.

دکتر احمد احمدی صدر با اعلام خبر ثبت اطلاعات بیش از۶۰۰۰ نفر آسیب دیده اجتماعی در سامانه «مددکار شهر» گفت: در این سامانه اطلاعات تمامی مراجعه کنندگان به ۲۰ مددسرای شهر تهران ثبت می‌شود و نحوه ارائه خدمات به شکل برخط قابل رصد است.

وی با بیان اینکه از جمله اهداف این سامانه شفافیت در ارائه فعالیت های بهره بردار مددسرا، بررسی لحظه ای ظرفیت مددسراها و ثبت روند و میزان خدمات به مددجو است، افزود: این افراد آسیب دیده و در معرض آسیب شامل بی خانمان ها، کارتن خواب ها، در راه ماندگان، گمشدگان و.... هستند.

 احمدی صدر ادامه داد: از سوی معاونت حمایت های این سازمان، روند پایش اطلاعات افراد آسیب دیده در حال انجام است تا روند خارج شدن آنها از چرخه آسیب صورت گیرد.

وی تأکید کرد: این طرح به همت معاونت حمایت‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران به اجرا در آمده است و طی یک بازه زمانی کوتاه مدت به تمامی مددکاران مددسراها این آموزش ارائه شده و در حال حاضر زیر ساخت‌های طرح مددکار شهر در تمامی مددسراها فراهم بوده است و اینکه اجرای طرح فوق توسط سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی مورد استقبال اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز قرار گرفته، اهمیت بالای موضوع را نشان می‌دهد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در نظر داریم این خدمات بر خط را توسعه دهیم؛ به طوری که گشت‌های حامی شهر نیز از این طریق خدمات‌شان را ارائه دهند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: